FuglFøniks Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Oi, klokka var vist mye nå! Skole i morgen Jupp Fant nettopp ut at jeg i helga har blitt heleid av nVidia's Network Manager greie, som følger med chipset-driverne deres... Derfor jeg fikk 0kbsek ut i BT/Steam klikka/Inett var ustabiltt deluxe osv./MSN falt ut hele tiden. Uff, HAT! Hmm, undres på om jeg får SO i natt; tviler... Uansett, god natt fra meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er derfor man skal bare installere ting man VET hva er og ikke bare jatte på med småprogrammer som man egentlig ikke har satt seg inn i Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sitter forsatt oppe å leter etter webbutikker som har Aspire X-Dreamer II kabinett på lager! *trøtt* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Aldri mer vente til siste helga med oppgave 2-3 timer til nå så..... jaaaa nærmer meg.. Endret 8. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) God natt folkens. SO på meg inatt også! Edit: NM holger er oppe. Endret 8. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Edit: NM holger er oppe. God morgen til deg også, SnowDOG. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) God morgen! Stem på meg! Endret 8. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 God "morgen" Hehe nei......finne ut ka eg vil ha og la maskinen gjøre sitt inatt. God natt. GG Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor er ahpadt idag, da? I morgen er det åpen skole, masse tiendeklassinger som skal vralte rundt på skolen her, akuratt som jeg gjorde for et år siden. Kan bli gøy å se hva vi kanskje får på bygget her til neste semester. Annen info: idag har vi Medie, Individ og Samfunn hele dagen, samme med resten av uka vi har studieretningsfag. blir nok ikke stor tid til fotballmatcher da, mtp. at MIS er undervisning. Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Good .... MORNING .. PLING! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 God morgen!Stem på meg! Hva stemmer jeg på? Hva har du laget for å si det slik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor er ahpadt idag, da? GGGGGGGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!¤"##"¤% :w00t: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hey. Sitter på skolen nå. Fri tysken, slutter 11 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Huff... Jeg finner ikke nøklene mine, klokka er allerede 08:32 Skulle ha vært på skolen allerede klokka 8. Huff og huff... Aner ikke hva jeg skal gjøre, kan jo heller ikke bare gå til skolen uten å låse døra altså. Datamaskin til over 16k og ny digitalkamera til 2,5k Trur jeg setter meg å spille Diablo 2 LoD heller, har fått dilla på det i det siste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lås døra, krabb ut vinduet og lukk det inntill igjen. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Lås døra, krabb ut vinduet og lukk det inntill igjen. Jah sant... Hvordan skal jeg komme opp til vinduet igjen? Noe med 2 meter ned, kanskje 3. For det første så får jeg vondt når jeg hopper ut. For det andre så kommer jeg ikke opp igjen Edit: Manglet et bokstav "opp" Endret 8. november 2004 av KrougeR1987 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 God morgen for faen!! Ahh, 'tis a fine day for lootin' an' plunderin' Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg fant forresten nøkkelen min. Den var hos naboen som nettop våknet opp. Tenker på om jeg skal dra til skolen allikavel. Hva dere syns? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) ÆææÆÆÆæÆÆæÆæÆÆ! Har 3timers stil i Engelsk som starter om 7minutter. Har Heldagsprøve med grupper i Norsk til Onsdag (ikke tentamen), Innlevering av Polendagbok til torsdag, samt Naturfagprøve Torsdag. + en HAUG med lekser og øveing til tentamen. Dette ser lyst ut... FFS Endret 8. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg