Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Oi, klokka var vist mye nå! Skole i morgen :cry:

Jupp :cry:

 

Fant nettopp ut at jeg i helga har blitt heleid av nVidia's Network Manager greie, som følger med chipset-driverne deres... Derfor jeg fikk 0kbsek ut i BT/Steam klikka/Inett var ustabiltt deluxe osv./MSN falt ut hele tiden. Uff, HAT!

 

Hmm, undres på om jeg får SO i natt; tviler... ;)

 

Uansett, god natt fra meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er ahpadt idag, da? :dontgetit:

 

I morgen er det åpen skole, masse tiendeklassinger som skal vralte rundt på skolen her, akuratt som jeg gjorde for et år siden. :wee:

 

Kan bli gøy å se hva vi kanskje får på bygget her til neste semester.

 

Annen info: idag har vi Medie, Individ og Samfunn hele dagen, samme med resten av uka vi har studieretningsfag. :hmm:

 

blir nok ikke stor tid til fotballmatcher da, mtp. at MIS er undervisning. :(

Lenke til kommentar
Hvor er ahpadt idag, da? :dontgetit:

:tease:

 

GGGGGGGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!¤"##"¤% :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Huff... Jeg finner ikke nøklene mine, klokka er allerede 08:32

Skulle ha vært på skolen allerede klokka 8.

 

Huff og huff... Aner ikke hva jeg skal gjøre, kan jo heller ikke bare gå til skolen uten å låse døra altså. Datamaskin til over 16k og ny digitalkamera til 2,5k

 

Trur jeg setter meg å spille Diablo 2 LoD heller, har fått dilla på det i det siste ;)

Lenke til kommentar
Lås døra, krabb ut vinduet og lukk det inntill igjen. :p

Jah sant...

 

Hvordan skal jeg komme opp til vinduet igjen? Noe med 2 meter ned, kanskje 3.

 

For det første så får jeg vondt når jeg hopper ut. For det andre så kommer jeg ikke opp igjen :cry:

 

Edit: Manglet et bokstav "opp"

Endret av KrougeR1987
Lenke til kommentar

ÆææÆÆÆæÆÆæÆæÆÆ!

 

Har 3timers stil i Engelsk som starter om 7minutter. Har Heldagsprøve med grupper i Norsk til Onsdag (ikke tentamen), Innlevering av Polendagbok til torsdag, samt Naturfagprøve Torsdag.

+ en HAUG med lekser og øveing til tentamen.

 

Dette ser lyst ut... :hm:

 

FFS

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...