b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 You aint my daddy....You dont tell ME what to do!?! I dont see no ring on THIS finger! *Knipse hardt i luften* Talk to tha HAAND! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader, mens man ser på James Bond - A View To A Kill. Kan livet bli stort bedre? Endret 7. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader Grargh.. must.. feed.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 EDIT: lem det, fant det på samme siden som Australia istad. Det er virkerlig høl i gjrdet på veum. Hvor bor du? Nærmere Veum enn meg tro? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Lurer på om kråke smaker godt, jeg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 EDIT: lem det, fant det på samme siden som Australia istad. Det er virkerlig høl i gjrdet på veum. Hvor bor du? Nærmere Veum enn meg tro? Bor ikke i nærheten av Veum, prøver å komme meg legst vekk derifra etter at jeg brøt meg ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 EDIT: lem det, fant det på samme siden som Australia istad. Det er virkerlig høl i gjrdet på veum. Hvor bor du? Nærmere Veum enn meg tro? Bor ikke i nærheten av Veum, prøver å komme meg legst vekk derifra etter at jeg brøt meg ut. Dette må du forklare teddy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader, mens man ser på James Bond - A View To A Kill. Kan livet bli stort bedre? Egentlig ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bullshit En milanopizza, tuborg, og en tarantinofilm og madammen attmed. MYE bedre. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bor ikke i nærheten av Veum, prøver å komme meg legst vekk derifra etter at jeg brøt meg ut. Jeg tror deg ikke. Siden det er der du vet du hører hjemme holder du deg alltid i nærheten. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader, mens man ser på James Bond - A View To A Kill. Kan livet bli stort bedre? ja pizzan ferdigstekt på fanget og en stor cola Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader, mens man ser på James Bond - A View To A Kill. Kan livet bli stort bedre? Livet kan bli bedre ja, uten skole Gleder meg til den dagen jeg er ferdig med skole, og har en jobb jeg er glad i Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Yummy. 1 stk. Grandiosa Pepperoni i ovnen på 225 grader, mens man ser på James Bond - A View To A Kill. Kan livet bli stort bedre? ja pizzan ferdigstekt på fanget og en stor cola Stakkars kølle m/utstyr...anyways; skulle det lukte svidd har du jo colaen ved siden av deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg satt ny rekord på jobb i dag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg satt ny rekord på jobb i dag Så forventer du at alle skal spørre: HVA DA? Så jeg kan begynne: hva da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg satt ny rekord på jobb i dag Så forventer du at alle skal spørre: HVA DA? Så jeg kan begynne: hva da? Omsetningsrekord. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Omsetningsrekord. Og hvor mye var den på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Omsetningsrekord. Og hvor mye var den på? 4-5 ganger så mye som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg