Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 *Skrek og gru* Krangl ferdig dere, mens jeg tar meg en dusj Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) I just call it ownage. Endret 7. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/07/413789.html :o Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/07/413789.html :o Det jeg lurer på, er hvorfor skolen først blir mistenksom når den 18-kilos 15-åringen begynner å stjele mat. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/07/413789.html :o Hjelp! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 tekstmelding fra fattern. "Stå på nå- i mårrå æ tåge gått .gudd løkk" Fattern hjelper meg med motivasjonen til oppgava! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 bra faren din ikke er dårlig i rettksriving da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vi har visst tysk prosjektarbeid eller noe. Noen som har forslag til hva jeg kan ha om? Må være ferdig til i morra så ferdige prosjekter tas i mot med takk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Han synes bare det er kult å skrive slik i meldinger. ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det bare på steder her i byen at milkshake med sjokolade koster 50 øre mer enn den med jordbær? Tenker da mest på Rema 1000 Her er det faktisk motsatt noen steder. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 For ikke å snakke om den der Dr Pepper brusen som smaker gammal hostesaft og koster 16 kr. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Det er imot retningslinjene og kritisere andres skriving Generell oppførsel Før du skriver et innlegg er det flere ting du bør tenke over. Overdreven bruk av store bokstaver Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye. Hovedregel: "Å" står bare foran verb i infinitiv, mens "og" forbinder (står mellom) sideordnede ord eller ordgrupper av ymse slag, også infinitiver. Det ER meningen å få ættensjn. Trengte det fort Men takker til de som hjalp da Btw, har jeg bommet på og/å ? Vet hvordan de skal brukes, men er litt slurvete på forum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og så kutter vi den diskusjonen om retskriving og holdninger osv.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vi har visst tysk prosjektarbeid eller noe. Noen som har forslag til hva jeg kan ha om? Må være ferdig til i morra så ferdige prosjekter tas i mot med takk. www.propaganda.net Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vi har visst tysk prosjektarbeid eller noe. Noen som har forslag til hva jeg kan ha om? Må være ferdig til i morra så ferdige prosjekter tas i mot med takk. Jeg fant nylig ut om http://www.daria.no/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og så kutter vi den diskusjonen om retskriving og holdninger osv.. You aint my daddy....You dont tell ME what to do!?! I dont see no ring on THIS finger! *Knipse hardt i luften* Talk to tha HAAND! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg trenger info om IRLAND også, noen som fremdeles er hipp på å hjelpe meg? EDIT: lem det, fant det på samme siden som Australia istad. Det er virkerlig høl i gjrdet på veum. Endret 7. november 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Google -> Info om Irland Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Google -> Info om Irland Orker ikke google i evigheter, var innom google en tur istad. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mye kjappere enn å vente på respons her.. Er det virkelig mye slit å åpne google.com og skrive inn èn setning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg