ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har sikkert noe med at høsting av jordbær er så billig, man har ikke sesongarbeidere til å høste sjokoladen. Høste sjokoladen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har sikkert noe med at høsting av jordbær er så billig, man har ikke sesongarbeidere til å høste sjokoladen. Høste sjokoladen? Kakao bønnene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Faen i #%¤&/( så ustabilt (/)"=!/&()=":@ nett jeg har her nå, KLIKKER! Typisk meg at nettet blir ustabilt etter formatering Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dreit jeg meg no jævelig ut nå? Eller er det bare jeg som fikk en rar følelse? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dreit jeg meg no jævelig ut nå? Eller er det bare jeg som fikk en rar følelse? Tja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det var en slags spøk, du misforsto litt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dreit jeg meg no jævelig ut nå? Eller er det bare jeg som fikk en rar følelse? Neida, er så flink du *klappepå* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dreit jeg meg no jævelig ut nå? Eller er det bare jeg som fikk en rar følelse? neida Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 JEG TRENGER INFO OM AUSTRALIA! HELP MEEEEEE! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/as.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page <- Australia.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Endret 7. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Eh. Hva med å skjerpe deg selv og slutte å pirke på alt. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ahh, får prøve å la vær å tenke på nettet en stund , og heller gå å koke meg en eller fem kopper kakao SEE YA. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Det er imot retningslinjene og kritisere andres skriving Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Det er imot retningslinjene og kritisere andres skriving Ikke kritiser at han kritiserer Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Skjerp deg, Teddy. Skriv ordentlig. Det er imot retningslinjene og kritisere andres skriving Generell oppførsel Før du skriver et innlegg er det flere ting du bør tenke over. Overdreven bruk av store bokstaver Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye. Hovedregel: "Å" står bare foran verb i infinitiv, mens "og" forbinder (står mellom) sideordnede ord eller ordgrupper av ymse slag, også infinitiver. Endret 7. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ser hvem som skaper misnøye her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg