Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
javel.. første gang jeg er innom denne delen av forumet.. så dette blir min første post i søppel. Her er det en ting som gjelder, mest poster på kortest tid?

du må lese alt som er postet her :-p tok meg en liten stund :-p jaja.. men litt morro å hive inn noen bra poster innimellom

Lenke til kommentar
javel.. første gang jeg er innom denne delen av forumet.. så dette blir min første post i søppel. Her er det en ting som gjelder, mest poster på kortest tid?

du må lese alt som er postet her :-p tok meg en liten stund :-p jaja.. men litt morro å hive inn noen bra poster innimellom

:wow:

Lenke til kommentar
Btw, jeg er tilbake fra Splinter Cell. HalTan: Å suge, synonym for å være dårlig. Tolker man det koffert-style, så er man en pervo. That means YOU, Halfie! :mrgreen:

Jeg er helt rå til og suge.. Klarte og si det til halve lokalet når jeg var på Maccern for 1uke siden ;) Var ikke om så mange snudde seg ,men jeg og CCX er iallefall rå til og suge..Det har vi funnet ut ;)

Lenke til kommentar

elns=eller noe sånt.. Forkortelser brukes veldig lite her, vil anbefale å lese noen tilfeldige sider i denne tråden (hvor som helst mellom side 10 og nå..), så får du se hva "trenden" går i :) MEN, hvis du vil begynne å henge her, er det et stooort pluss å lese hele tråden først, for å skjønne hva alt går ut på, og hvem vi er ;) (Ja, mye å lese, men forbanna lærerikt! (øhm,, lærerikt? Whøtt?))

:mrgreen:

Lenke til kommentar
elns=eller noe sånt.. Forkortelser brukes veldig lite her, vil anbefale å lese noen tilfeldige sider i denne tråden (hvor som helst mellom side 10 og nå..), så får du se hva "trenden" går i :) MEN, hvis du vil begynne å henge her, er det et stooort pluss å lese hele tråden først, for å skjønne hva alt går ut på, og hvem vi er ;) (Ja, mye å lese, men forbanna lærerikt! (øhm,, lærerikt? Whøtt?))

:mrgreen:

SKal man lære hvem jeg er så er det en stor fordel og lese domene tråden... haha!! Står masse rart og intime saker der altså.. Men nå har jeg faktisk ikke gjort noe gale på leenge.. Tror jeg nesten må gjøre det snart.. Har jo fått et bedre kamera nå ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...