Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sykt, rart at ikke samfunnet reagerer. Man ser på en jente om hun veier 17.5kg liksom. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 *gjespe etter luft* Ut og ta seg en røyk og så vente på at gammlingen skal komme tilbake med bilen.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Haha, det var vel det du ville høre? :!: Jeg ville bare høre sannheten *Hyyyl* Jeg lagde meg 3 baguetter (mini) med ost og skinke... Etter jeg har spist den ene oppdager jeg at de to andre er muggen Kansje en ide og slå på mere lys på kjøkkenet neste gang ÆSJ! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Etter jeg har spist den ene oppdager jeg at de to andre er muggen Å herre Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Æsj. Her om dagen skulle jeg drikke sjokomelk. Var passe trøtt og så ikke på melken eller noe. Den hadde gått ut for tre dager siden... Synd jeg fant det ut etter at jeg hadde tatt en STOR slurk OG svelget. Endret 7. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Haha, det var vel det du ville høre? :!: Jeg ville bare høre sannheten *Hyyyl* Jeg lagde meg 3 baguetter (mini) med ost og skinke... Etter jeg har spist den ene oppdager jeg at de to andre er muggen Kansje en ide og slå på mere lys på kjøkkenet neste gang ÆSJ! Hehe, alltid like digg :S Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Æsj. Her om dagen skulle jeg drikke sjokomelk. Var passe trøtt og så ikke på melken eller noe. Den hadde gått ut for tre dager siden... Synd jeg fant det ut etter at jeg hadde tatt en STOR slurk OG svelget. 3 dager er da ingenting Er ikke noe problem med å drikke melk som er en dag eller 3 over datomerkingen...bare lukt på den, om den ikke lukter så er det bare flotters. Drikk i vei. Er så mange som tror at maten ikke er spiselig om den har gått en dag eller to over datomerkingen.. LUKT PÅ MATEN FOLKENS! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Folk er merkelig opptatt av den dato-merkinga.. 3 dager er egentlig ikke så mye nei. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tror likevel at jeg holder meg til mat innenfor datomerkingen, og så i fremtiden. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Æsj. Her om dagen skulle jeg drikke sjokomelk. Var passe trøtt og så ikke på melken eller noe. Den hadde gått ut for tre dager siden... Synd jeg fant det ut etter at jeg hadde tatt en STOR slurk OG svelget. phø, det er da ikke noe! har fått melk til maten hos bestemor mange ganger, ikke å anbefale Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Folk er merkelig opptatt av den dato-merkinga..3 dager er egentlig ikke så mye nei. Disse var ikke gått ut på dato engang...å dem var grønne Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 har fått melk til maten hos bestemor mange ganger, ikke å anbefale nesten som meg. "Burde jeg si det er mugg i sjokoladekaka?" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Folk er merkelig opptatt av den dato-merkinga..3 dager er egentlig ikke så mye nei. Disse var ikke gått ut på dato engang...å dem var grønne Hvor er det du har maten da? Liggende i vinduskarmen i sola? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 BLAH!! Jeg vil ha bil...nå!! *vræl* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 3 dager er da ingenting Er ikke noe problem med å drikke melk som er en dag eller 3 over datomerkingen...bare lukt på den, om den ikke lukter så er det bare flotters. Drikk i vei. Er så mange som tror at maten ikke er spiselig om den har gått en dag eller to over datomerkingen.. LUKT PÅ MATEN FOLKENS! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvor er det du har maten da? Liggende i vinduskarmen i sola? Pfff... Ikke kom her og snakk om mat til meg... haddis <---pansjonert kokk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Zyklon <---Matglad storspiser og hobbykokk med retten til å peke og le av andres feil Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er en grunn til at det er dato-merking på ting, da. Nå har jeg spist opp vaffelen jeg lagde for to-tre timer siden..Glemte den bort. Er så gøy å finne mat du glemte at du lagde Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 BLAH!!Jeg vil ha bil...nå!! *vræl* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Zyklon <---Matglad storspiser og hobbykokk Tar på meg retten av og le av alt og alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg