Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jagguja, nå blir det dugelig med whinetid fremover.

Hun jeg liker altfor godt kunne meddele at hun er betatt av en annen fyr, men ikke forelsket.

Hun skal nemlig være singel.

 

Jævla idiot, men er det riktig å denge livsskiten ut av henne eller rasere leiligheten hennes? :p

Hva med å bare enkelt og greit glemme henne? :p

Lenke til kommentar
Jeg har slått ei jente.

 

Men det var etter hun knuste ei ølflaske mot hodet til søstera mi.

Da har du faktisk lov. Ifølge meg. Bare et lite klask selvfølgelig ;)

Jeg og søster var på nachspiel, hun var ganske full og jeg var edru (passet på henne den kvelden, hun hadde nettopp blitt dumpa og jeg var støttekontakt). Vi skulle til å gå, men så kommer det ei kjerring som hadde fått inn i hodet sitt at søstera mi hadde rota med typen hennes. Hun knuste ølflaska mot bakhodet til søster, min øyeblikkelige reaksjon var å mose knyttneven i trynet hennes. Slo ut et par tenner og knakk nesa. *SCHPLOTT* sa det :D

 

Fy faen så deilig det var å se den kjerringa vri seg i smerte på bakken...det var fullt fortjent :thumbup:

Lenke til kommentar

Husker i russetida, var ei jente som sa mye dritt om søstra mi. Da kom jo jeg selvfølgelig til unnsetning og fikk denna burugla ut av russebilen! :D

 

Edit Dr.X man skal ikke slå. men når du ser søstra di blir dengt i hodet med en flaske. hva gjør du? "neeei fyyy! det var slemt gjort" ? man må jo gjøre noe ikke sant. Jeg hadde nok ikke slått men finni på noe anna faenskap

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jeg har slått ei jente.

 

Men det var etter hun knuste ei ølflaske mot hodet til søstera mi.

Da har du faktisk lov. Ifølge meg. Bare et lite klask selvfølgelig ;)

Jeg og søster var på nachspiel, hun var ganske full og jeg var edru (passet på henne den kvelden, hun hadde nettopp blitt dumpa og jeg var støttekontakt). Vi skulle til å gå, men så kommer det ei kjerring som hadde fått inn i hodet sitt at søstera mi hadde rota med typen hennes. Hun knuste ølflaska mot bakhodet til søster, min øyeblikkelige reaksjon var å mose knyttneven i trynet hennes. Slo ut et par tenner og knakk nesa. *SCHPLOTT* sa det :D

 

Fy faen så deilig det var å se den kjerringa vri seg i smerte på bakken...det var fullt fortjent :thumbup:

LOL! Du er jo faen verre enn meg..

Lenke til kommentar
Jeg synes Zyklon gjorde det rette, jenter skal jo ikke få gjøre akuratt som de vil. Men, å mishandle jenter skal ikke skje, meeen, om det er en jente som begynner med noe, slik som det Zyklon fortalte skal man jo ikke bare la det gå. IMO.

Jeg skjønner jo at han gjorde det. Jeg skal i hvert fall ikke snakke om å kontrollere seg selv.. :p Men det RIKTIGE hadde vært å la det gå og anmeldt henne. Selvfølgelig hadde jeg nok gjort akkurat det samme som han. Man tenker ikke i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...