Fragletrollet Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gutter som slår kjærestene sine burde bli sendt til psykriatisk avdeling øyeblikkelig. Er det forskjell mellom gutter og jenter? Er det forskjell om man slår en som ikke er kjæresten? Folk som slår blr slutte å slå Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tømme hele sjakkbrettet når det er fylt med tequila = død Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gutter som slår kjærestene sine burde bli sendt til psykriatisk avdeling øyeblikkelig. Er det forskjell mellom gutter og jenter? Er det forskjell om man slår en som ikke er kjæresten? Folk som slår blr slutte å slå Jada, masa. Jeg skal slutte å slå teite tøser Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Lei en Postman Pat film, ta en shot for hver gang han bomgirer. Eller spill GTA2 multiplayer. 1 shot om du blir fragget av motspiller. 2 om du dreper deg selv 3 om purken tar deg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tømme hele sjakkbrettet når det er fylt med tequila = død Det er jo 2 spillere da. man stryker ikke med av 16 tequilashots over det tidsrommet. Får vi da inderlig håpe Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg tenkt å lage vafler og spille The Curse Of Monkey Island Jeg har rotet bort mine CD'er Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eller spill GTA2 multiplayer.1 shot om du blir fragget av motspiller. 2 om du dreper deg selv 3 om purken tar deg Haha, god Idè Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er et Bill Hicks-sitat Fra Relentless-CDen tror jeg. "Chicks dig jerks" Urk, jeg visste jo det var Bill Hicks. Jeg har en sang som heter det, bare tok rett fra ID3 der, jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er man ikke full etter endt vorspiel så kan man skru på pc'en og ta en shot hver gang det postes i denne tråden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 klarer ikke vodka i shots mer. Smaker hestepølse jo Tequila ja! takk darkness. Litt større sjanser for at det går gæææli kanskje men. Edit: Holger, Du vet vel at jentene blir tiltrukket av slik "såkalt "bad boy" image. Slik er det med den saken. De velger ikke akkurat det beste alternativet hele tida Jack Daniels! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hehe, henger på et annet forum, og der har de startet en tråd som heter: "eating models". Noen spiser bomull for at magen skal tro det er mat. Fascinerende, men gud så sykt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Slike ting får meg til å trygle gudene om nye 40 døgn med regn... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Man skal aldri slå jenter uansett omstendighet. EOD! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hehe, henger på et annet forum, og der har de startet en tråd som heter: "eating models". Noen spiser bomull for at magen skal tro det er mat. Fascinerende, men gud så sykt. Joda, den tror det er mat helt til maten skal fordøyes? Spise bomull må være jævlig ekkelt.. giftig ikke minst? *kreve link* Endret 7. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Man skal aldri slå jenter uansett omstendighet. EOD! Takk, så slapp jeg å si det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Man skal aldri slå jenter uansett omstendighet. EOD! Jeg har slått ei jente. Men det var etter hun knuste ei ølflaske mot hodet til søstera mi. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hehe, henger på et annet forum, og der har de startet en tråd som heter: "eating models". Noen spiser bomull for at magen skal tro det er mat. Fascinerende, men gud så sykt. Gi meg link Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har slått ei jente. Men det var etter hun knuste ei ølflaske mot hodet til søstera mi. Da har du faktisk lov. Ifølge meg. Bare et lite klask selvfølgelig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har slått ei jente. Men det var etter hun knuste ei ølflaske mot hodet til søstera mi. Da har du faktisk lov. Ifølge meg. Bare et lite klask selvfølgelig Da skal du klaske så hardt at de får merke etter hånden en dag etterpå Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Man skal ikke slå jenter uansett omstendighet men akkurat nå var det greit? Noe som ikke er helt i vàter (?) her.. Endret 7. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg