Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 2 discs?? Hvor!? play.com Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg tenkt å lage vafler og spille The Curse On Monkey Island Forresten Curse OF Monkey Island Jævlig rått spill, tok helt av Ups, jeg visste jo egentlig det da. *rette* Det er uansett jævlig kult. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det mulig Ser sånn ut. Han burde være glad, ikke paranoid. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Veit, humoren er så sinnsykt bra :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En dag slår han murveggen, en annen dag slår han deg.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En dag slår han murveggen, en annen dag slår han deg.. Hvis han gjør det, blir han ikke den første som har gjort det akkurat.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Noen er bare født til og forelske seg i tragiske folk... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 "Is that a bruise? What does it say? That he loves you?" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Høhø, signaturen til TLZ har vel den linjen fra låten til Marble Head J. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er et Bill Hicks-sitat Fra Relentless-CDen tror jeg. "Chicks dig jerks" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 noens om tilfeldigvis har noen ideer til hvilken drikke jeg skal ha i drikkesjakkspillet mitt. Er det noen gode "shots" der ute? Eneste jeg kan tenke meg er tyrker liksom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gutter som slår kjærestene sine burde bli sendt til psykriatisk avdeling øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vodka funker da.. Kanskje begynne med noen litt svakere saker, ellers blir det nok vanskelig å holde seg på beina.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gutter som slår kjærestene sine burde bli sendt til psykriatisk avdeling øyeblikkelig. Det samme gjelder de som lar typen sin slå... "Jammen, han elsker meg jo! Han mente ikke å slå meg!" Å være sammen med en som slår er så vanvittig idiotisk og svakt...jeg har null respekt for jenter som lar typen slå Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) En ting er at det finnes syke gutter der ute, men hva er problemet til de syke jentene som allikevel tiltrekkes av dem? EDIT: Enig, Zyklon. Endret 7. november 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Da er man jævlig desperat.. Begynne å slå kjæresten i en alder av 18 (?) er drøyt Eller, er jo selvfølgelilg uakseptabelt uansett alder Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) klarer ikke vodka i shots mer. Smaker hestepølse jo Tequila ja! takk darkness. Litt større sjanser for at det går gæææli kanskje men. Edit: Holger, Du vet vel at jentene blir tiltrukket av slik "såkalt "bad boy" image. Slik er det med den saken. De velger ikke akkurat det beste alternativet hele tida Endret 7. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg også slår ^^ bare ikke kjærestene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg