Daniel Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 For første gang har jeg byttet avatar! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Åh. Har alltid trodde det var det det stod for. Jeg også. But what you gonna do. cry? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 cry? Sorry da, dere kan jo forsåvidt fortsette å tro hva dere vil for min del. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sorry da, dere kan jo forsåvidt fortsette å tro hva dere vil for min del. Alt er din feil.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 PCN MIN ER SÅ STYGG!!!! Jeg holdt på med noe i Photoshop og Frontpage og hadde ikke savet på en halvtime, tror du ikke pcn bare restarter!!! ÅRHHH!!! Må gjøre alt på nytt nå ffs Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 frontpage er fy fy. notepad er tingen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal ha et prgram som tar FRA NORSK til ENGELSK. Og ett og ett ord, ikke hel tekst. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bruk ordbok.no da, enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg skal ha et prgram som tar FRA NORSK til ENGELSK. Og ett og ett ord, ikke hel tekst. freedict.com Eller MÅ du ha noe offline? Endret 7. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Han vil kanskje ha et program der man kan legge inn en hel text! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nei, ka du trur folkens? En nydelig dag REtt og slett Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jau, da var damen gAtt hjem... Jeg er sAr pA den hellige >P Pokker...offer har jeg pA engelsk tastatur___??? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er sAr pA den hellige >P Det er gått gjort Lenke til kommentar
notnA Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 clue... ordbok sak... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jau, da var damen gAtt hjem...Jeg er sAr pA den hellige >P Pokker...offer har jeg pA engelsk tastatur___??? Min er her forsatt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hallå. I går var en rar dag. Vi hadde en drikkelek, en som heter "Jeg har aldri". Så sa jeg "Jeg har aldri hatt trekant" og drakk; dvs at jeg har hatt det. Da klikket det helt for kjæresten, jeg ble redd og løp ut. Han løp etter. Så slo han til en murvegg og nå er hele leddet i hånden hans flyttet bakover. Jeg lot han overnatte hos meg fordi han blødde sånn. Jeg skulle latt han ligge der ute og blø ihjel. Nå skal jeg henge hjemme resten av dagen. Endret 7. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 AM: After midnightPM: Past midday. AM står for Ante Meridiem PM står for Post Meridiem Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hallå. I går var en rar dag. Vi hadde en drikkelek, en som heter "Jeg har aldri". Så sa jeg "Jeg har aldri hatt trekant" og drakk; dvs at jeg har hatt det. Da klikket det helt for kjæresten, jeg ble redd og løp ut. Han løp etter. Så slo han til en murvegg og nå er hele leddet i hånden hans flyttet bakover. Jeg lot han overnatte hos meg fordi han blødde sånn. Jeg skulle latt han ligge der ute og blø ihjel. Nå skal jeg henge hjemme resten av dagen. He sounds like a keeper. Endret 7. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hahaha! Hvorfor ble han egentlig sur for hva du har gjort før? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 AM: After midnightPM: Past midday. AM står for Ante Meridiem PM står for Post Meridiem Altså Darkness, After og Past betyr jo det samme. Kan du ikke engelsk? Ananas: du har en syk, syk kjæreste Vel, nå er jeg endelig hjemme. Jobbet fra klokken 11:30 igår til ca 21:30. Siste timene med å dekorere utestedet Sikomekanico Fett å få utelivskontakter. Så bar det på party, uten drikke, men det endte vel ikke så gærent likevel. Nå kom jeg hjem fra en veninde der jeg sov over sammen med en annen veninne. Nå skal jeg vaske trappen, så skrive en fransk stil på 2 sider, så gjøre engelskprosjekt til jeg kreperer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg