Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallå. :)

I går var en rar dag. Vi hadde en drikkelek, en som heter "Jeg har aldri". Så sa jeg "Jeg har aldri hatt trekant" og drakk; dvs at jeg har hatt det. Da klikket det helt for kjæresten, jeg ble redd og løp ut. Han løp etter. Så slo han til en murvegg og nå er hele leddet i hånden hans flyttet bakover. Jeg lot han overnatte hos meg fordi han blødde sånn. Jeg skulle latt han ligge der ute og blø ihjel. :devil:

 

Nå skal jeg henge hjemme resten av dagen. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hallå.  :)

I går var en rar dag. Vi hadde en drikkelek, en som heter "Jeg har aldri". Så sa jeg "Jeg har aldri hatt trekant" og drakk; dvs at jeg har hatt det. Da klikket det helt for kjæresten, jeg ble redd og løp ut. Han løp etter. Så slo han til en murvegg og nå er hele leddet i hånden hans flyttet bakover. Jeg lot han overnatte hos meg fordi han blødde sånn. Jeg skulle latt han ligge der ute og blø ihjel.  :devil:

 

Nå skal jeg henge hjemme resten av dagen.  :)

He sounds like a keeper. :ermm:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
AM: After midnight

PM: Past midday.

:nei:

AM står for Ante Meridiem

PM står for Post Meridiem

 

:p;)

Altså Darkness, After og Past betyr jo det samme. Kan du ikke engelsk?

 

 

 

 

Ananas: du har en syk, syk kjæreste :p

 

 

Vel, nå er jeg endelig hjemme. Jobbet fra klokken 11:30 igår til ca 21:30. Siste timene med å dekorere utestedet Sikomekanico :D Fett å få utelivskontakter.

 

Så bar det på party, uten drikke, men det endte vel ikke så gærent likevel. Nå kom jeg hjem fra en veninde der jeg sov over sammen med en annen veninne.

 

Nå skal jeg vaske trappen, så skrive en fransk stil på 2 sider, så gjøre engelskprosjekt til jeg kreperer :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...