Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Det er morsomt å se på publikum på sånne gamle kamper Ja, Bjarte Flem imål, Tom Lund som trener EDit: å det er gåll Endret 7. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei hei tittei. :kissy: <3<3 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 JEG HOLDER PÅ Å KLIKKE! Hvordan i svarte ballane skal jeg få skrudd av at WORD skal spørre om disse HELV*TES AUTOKORREKTUR listene??? "Blablabla er ikke installert, vil du installere nå"? HVER gang jeg trykker på en knapp kommer den FORJ*VELIGE meldinga! HVORDAN skru det AV? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Help meeeeee! Skal ha en side på Engelsk om krigen i Norge, hjelp meg med stoff! http://www.daria.no/skole/?tekst=2244 se nedover Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Help meeeeee! Skal ha en side på Engelsk om krigen i Norge, hjelp meg med stoff! Altså, jeg har skrevet en oppgave på norsk om alt det. 10 sider. Holder det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Det står jo Skal ha en side på Engelsk. Endret 7. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Tror kanskje mer han tenker på stoff han kan skrive utifra? Endret 7. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tror kanskje mer han tenker på stoff han kan skrive utifra? Takker Themaster Skriver i Notepad, i Word bruker jeg mer tid på å trykke NEI til autokorrektur lister enn å skrive... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Snart braker det løs! KØPPFINALE! Heia Brann, Heia Brann Blod e tjukkere enn vann. Heia Brann Helt fra Kniksen til Paldan Har mitt hjerte stått i Brann Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 wee, nå skal jeg snart se cup finalen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Noen som kan si meg hva "ditto" og "ROLF" Står for? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Noen som kan si meg hva "ditto" og "ROLF" Står for? Vet ikke hva noe av det står for, men jeg vet ihvertfall at ROFL står for "Rollin On Floor Laughin" Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ditto er vel noe man sier når noe er gjensidig. Så hvis f.eks en fyr sier at jeg er stygg så kan jeg si ditto. "ROLF" er vel en feilstaving av velbrukte "ROFL" , som ehs5 forklarte meningen med i posten over. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) "ditto" er når en person sier noe til deg, og du vil si akkurat det samme tilbake... eks: -morn, gla iræ -ditto edit: UuUUUuu, Dikky er så raaaask... Endret 7. november 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Var det bare hos meg det var forumproblemer? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gidd å vær så træg da BurTMastA, jeg har jo allerede sagt det. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gidd å vær så træg da BurTMastA, jeg har jo allerede sagt det. "K" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ROLF er vel bare en latterliggjøring av ROFL. Rolf Mao er mitt navn Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Var det bare hos meg det var forumproblemer? Ja. -Dunno, har ikke hatt noen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg