SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Enkelte ting interesserer meg. Nei det hadde jo vært kult å høre med noen om de hadde noe erfaring og tips. las...kjøpte lucid dreaming lydbok igår men har ikke satt meg inn i det enda. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Enkelte ting interesserer meg. Nei det hadde jo vært kult å høre med noen om de hadde noe erfaring og tips. las...kjøpte lucid dreaming lydbok igår men har ikke satt meg inn i det enda. Moro, hva heter så denne boken, og hvor kjøpte..du den? =D Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det noen som har peiling på "LUCID DREAMING"? Satte å leste litt på det jeg også... Har opplevd at jeg har klart det en gang, uten at jeg hadde "planlagt" det. Er bare å ligge å tenke på det du vil drømme om mens du sovner. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 LOLHEY SKJERA Temmelig lite =( Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 det er vel mange som legger seg tidlig for å prøve lucid dreaming... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Drømte klare drømmer flere ganger i uka før. men så stoppa det opp. men får vel prøve igjen snart. Vanvittig kult og bare fly bort til barddisken på et utested f.eks.. Folk blir imponert Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Moro, hva heter så denne boken, og hvor kjøpte..du den? =D det kan eg ikke si. Vel.....nettet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Moro, hva heter så denne boken, og hvor kjøpte..du den? =D det kan eg ikke si. Vel.....nettet. Ohh Comeon Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) alt man trenger å vite står jo her http://ld4all.com/ Stikk innom forumet der også. Endret 7. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Da tar jeg kvelden med Pink Floyd... Ahh, herlig Natta hw.no, sov godt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 God natt ja Får vel fyre opp litt Doors her jeg da.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 God natt. Eg legger meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 GooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooD MooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeN Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå må alle fotball intresserte se på nrk2!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva viser de der da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva viser de der da? Fotball antaglevis. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tidenes cupfinale, tromsø - lillestrøm, på 80- tallet en gang Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Help meeeeee! Skal ha en side på Engelsk om krigen i Norge, hjelp meg med stoff! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er morsomt å se på publikum på sånne gamle kamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg