CurSe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 muahaha... nå har jeg siste ord i denne tråden Tror nesten at jeg skal se Dawn of the dead nå... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 den er jævli fet. oi ops nå har du ikke siste ordet lenger Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 *hoppe i senga* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Natta, hw.no Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 natta til dere Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 1: Kåt nittenåring msg'er meg.2: Jeg later som om jeg er en jente. 3: Han får bildet av jenta. I see! Konge. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 I dag blei jeg skikkelig skremt, når jeg kjørte i kveld. Lå i 160 sammen med en annen bil, med anlegget på full guffe. Plutselig så spretter bakdøra opp (3-dørs). Tror ikke låsen likte basskassa mi helt. Gikk fort ned igjen da jeg fikk redusert farten. Noen som har opplevd no lignende? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 sorry for my bad English. I am from the land of wooden shoes, windmills and blender. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 sjuke greier Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 NEEEEI!!! I morra er Permen over, og jeg må tilbake til den forpulte mølla av en milletærleir. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Du har bare godt av å være et år i forsvaret. Når du må så syt, når du kan så yt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 God night skal se på tv på rommet, for jeg har ENDELIG fått kabeltv på rommet. skulle få det får ett år siden liksom... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 NEEEEI!!! I morra er Permen over, og jeg må tilbake til den forpulte mølla av en milletærleir. dær et hælvete å være i millitæret Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Nei det er fint. Gartis mat, gratis hus og tilogmed lommepenger Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 For enkelte er nok livet i saueflokken bedre enn alternativene deres. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Mø. Rett og slett mø. Endret 7. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 moooo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Bare jeg som synes at det har kommet litt vel mange yngre/fjortiser her i det siste? (les: fjortis er en tilsatand vet dere ) Høø ka er det du snakker om? Eg har ikke lagt merke til noe slikt!? Edit: Er det noen som har peiling på "LUCID DREAMING"? Endret 7. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Peiling å peiling. Vet hva det er for å si det sånn Er foresten 2-3 tråder om dette mener jeg å huske. Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=214042&hl=lucid http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/index.html Endret 7. november 2004 av eXploid Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Er det noen som har peiling på "LUCID DREAMING"? Var mye innpå dette med lucid dreaming før men fant aldri den boken som forteller kordan man kan få til lucid drømmer. Hmm, hvorfor er du så ivrig på å få til dette da Snowie...? Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg