Dr.X Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Bah.. Sitter her og kjeder meg.. Og pusen er gud-veit-hvor i Oslo og morer seg uten meg *Savne* Var i Oslo og fikk meg en ny Lacoste genser, Ralph Lauren skjorte og et (ekte) slangeskinnsbelte da Menmen.. Har smålig vondt i hodet, kjeder dritten av meg og har fått (tror jeg) en liten betennelse i høyre Pectoralis major pga overtrening Men men, life goes on! Endret 6. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Yihaa, nå er jeg glad! Endelig kan jeg se filmsnutter på internett igjen! Måtte bare endre proxyinstillingene i windows media player! Og endelig kan jeg laste ned fra windowsupdate igjen! Det kom bare automatisk nedlasting derfra og det har det ikke gjort på flere måneder! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hehe, gumball er rått.. Også den Ferrari'en som kjæsja da.. Når var gumball? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 I sommer en gang... Er i Mai 2005 også. Men i 2006, da er det Ultimate Rally! *glede seg* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hehe, gumball er rått.. Også den Ferrari'en som kjæsja da.. Når var gumball? På TV2 kl 20.00 hvis det var det du mente Nå er snart 1ep av extreme gumball ferdig, digg Endret 6. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Den personen som stengte Beistet sin MGS3 tråd: Fyfy! Var vel ikke noe galt i det han gjorde? Han fjerna jo til og med alle spoilere som var der! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted, som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige, som heter Helga. Som ser slik ut: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Da stakk jeg til øyer og så film jeg.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted, som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige, som heter Helga. Som ser slik ut: Vent litt.... Ser "du" sånn ut, eller er det henne? Og hvem heter Helga? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted........ som _tror_ jeg er en atten år gammel jente fra Sverige......... som heter Helga. Som ser slik ut: (bilde) see? Endret 6. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted........ som _tror_ jeg er en atten år gammel jente fra Sverige......... som heter Helga. Som ser slik ut: (bilde) see? Jeg skjønte jo selfølgelig at ikke nerdVANNA ser slik ut! Hvis nerdVANNA gir seg ut for å være "Helga", kanskje bare en skriveleif: som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige......... som heter Helga. Som ser slik ut: (Bilde) See? nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente. Jo, nøyaktig det var det jeg mente. Jenta traff jeg på IRC, så for alt jeg vet fikk jeg det fra en kåt, gammel, homofil mann som samler på bilder av 16-årige jenter for å lure til seg nakenbilder av unggutter (som meg). EDIT: Denne mannen jeg beskrev kunne jo vært Michael Jackson! Endret 6. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente. Jo, nøyaktig det var det jeg mente. Jenta traff jeg på IRC, så for alt jeg vet fikk jeg det fra en kåt, gammel, homofil mann som samler på bilder av 16-årige jenter for å lure til seg nakenbilder av unggutter (som meg). EDIT: Denne mannen jeg beskrev kunne jo vært Michael Jackson! Fikk du det bildet av henne/han eller ga du det til henne/han? Endret 6. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 1: Kåt nittenåring msg'er meg. 2: Jeg later som om jeg er en jente. 3: Han får bildet av jenta. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 1: Kåt nittenåring msg'er meg.2: Jeg later som om jeg er en jente. 3: Han får bildet av jenta. Aaah, ok, nå tror jeg jeg begynner å skjønne det! Trodde den andre personen var ei jente jeg! (eller var hu det? ) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Nei, han var ikke ei jente. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Jajaja, så var det kveld, og her satt vi igjen. Kan ikke de der kameratene mine bare bli 18, så jeg har noen å gå på byn med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Den store kinodagen er en veldig fin ordning! To filmer til 80kr Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Den store kinodagen er en veldig fin ordning!To filmer til 80kr Rødsprø lørdag er bedre. Betal hva du vil får en leiefilm:P Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Haha, nå fungerer endelig abes exoddus på XP! Nå skal jeg spille til jeg blir blå, så skal jeg legge meg. Natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg