Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Bah..

 

Sitter her og kjeder meg.. Og pusen er gud-veit-hvor i Oslo og morer seg uten meg :roll: *Savne* :love: Var i Oslo og fikk meg en ny Lacoste genser, Ralph Lauren skjorte og et (ekte) slangeskinnsbelte da :D:thumbup:

 

Menmen.. Har smålig vondt i hodet, kjeder dritten av meg og har fått (tror jeg) en liten betennelse i høyre Pectoralis major pga overtrening :p

 

Men men, life goes on! :w00t:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yihaa, nå er jeg glad! Endelig kan jeg se filmsnutter på internett igjen! Måtte bare endre proxyinstillingene i windows media player!

 

Og endelig kan jeg laste ned fra windowsupdate igjen! Det kom bare automatisk nedlasting derfra og det har det ikke gjort på flere måneder!

Lenke til kommentar
Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted........ som _tror_ jeg er en atten år gammel jente fra Sverige......... som heter Helga. Som ser slik ut: (bilde)

 

 

see?

Jeg skjønte jo selfølgelig at ikke nerdVANNA ser slik ut! Hvis nerdVANNA gir seg ut for å være "Helga", kanskje bare en skriveleif:

 

som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige......... som heter Helga. Som ser slik ut:

 

(Bilde)

 

 

See?

 

 

nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente.

Lenke til kommentar
nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente.

Jo, nøyaktig det var det jeg mente. Jenta traff jeg på IRC, så for alt jeg vet fikk jeg det fra en kåt, gammel, homofil mann som samler på bilder av 16-årige jenter for å lure til seg nakenbilder av unggutter (som meg).

EDIT: Denne mannen jeg beskrev kunne jo vært Michael Jackson! :p

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
nerdVANNA sier at han begir ut som en atten år gammel jenta fra sverige som heter Helga og som ser ut som på det bilde. Men det var sikkert ikke det han mente.

Jo, nøyaktig det var det jeg mente. Jenta traff jeg på IRC, så for alt jeg vet fikk jeg det fra en kåt, gammel, homofil mann som samler på bilder av 16-årige jenter for å lure til seg nakenbilder av unggutter (som meg).

EDIT: Denne mannen jeg beskrev kunne jo vært Michael Jackson! :p

Fikk du det bildet av henne/han eller ga du det til henne/han?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...