Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 arrrrgh ingen fester i dag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 http://209.58.251.58/movies/products/2041a.wmv som om jeg skulle ha gjort det sjøl Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 arrrrgh ingen fester i dag Ikke no festing på deg. Du har ikke lov til å drikek alkohol holdige drikker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Det er ikke aldergrense på og drikke, men og kjøpe er ganske sikker. men anbefaler ALLE og sette på tv2 Endret 6. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Det er ikke aldergrense på og drikke, men og kjøpe men anbefaler og sette på tv2 Er det vel!? Hvis ikke: Paaarty!! neida bare kødda. Tror ikke på det du sier.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Det er ikke aldergrense på og drikke, men og kjøpe men anbefaler og sette på tv2 Er det vel!? Hvis ikke: Paaarty!! neida bare kødda. Tror ikke på det du sier.... tROR det var en tråd om det(?) eller jeg som husker feil? *søker* Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 http://209.58.251.58/movies/products/2041a.wmv som om jeg skulle ha gjort det sjøl Enkel å avsløre. Det er godt gjort med tanke på koordinasjonen og teknikken, men var alstå enkel å avsløre hvordan han gjorde det. Kanskje jeg skal bare vandre rundt til jeg finner en fest? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hade for en liten stund, setter på tv2 nå! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Penguinmagic.com kul side. kan se masse triks Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 ahh.. skal på LAN nå! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Kanskje jeg skulle ha sett mer der? Tror jeg skal spille noen runder ET i stede. Føler for litt enkel gladvold nå... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Bare jeg som synes at det har kommet litt vel mange yngre/fjortiser her i det siste? (les: fjortis er en tilstand vet dere ) Endret 7. november 2004 av pain Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 sliter som et helvete med oppgava... uff! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Huff. det er alerede ferdig Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hehe, gumball er rått.. Også den Ferrari'en som kjæsja da.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Fy søren så dårlig det Gumball-greiene på TV2 var. De viste jo ikkenoe av det morsomste og råeste som skjedde. Heller ikke video av selve kollisjonene... I tillegg kjørte de sakte i en drittbil, de kunne godt kjørt noe skikkelig når de først skulle være med... Anbefaler folk som er interessert å se "Extreme Gumball"-episodene. Finnes her: http://vids.torquenstein.net/ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Det var ikke så veldig gøy nei. Ble heller ikke bedre når han formel 1 proglamlederfyren ble så dyster til gumball. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted, som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige, som heter Helga. Som ser slik ut: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Heihei! I dag har jeg sovet så og si hele dagen. Våknet sånn i 5-6 tida elns og bestillte en N.17 fra peppes og har siden det lest litt og hørt på musikk. Nå er jeg klar for en runk, etter det blir det enten Blitzkrieg, BF eller CS. Noen som er med? Tenker da på blitzkrieg spesiellt, i tilfelle send en PM (alt for få som spiller blitzkrieg !!) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Ah, nå er det en nittenåring fra... et eller annet sted, som tror jeg er en atten år gammel jente fra Sverige, som heter Helga. Som ser slik ut: Å hæææjjsann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg