SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hmm korfor tenkte eg ikke på nvidia ja. *getting n00ber* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hmm korfor tenkte eg ikke på nvidia ja. *getting n00ber* Vi skylder på at det er tidlig på morran Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 hvorfor er det så jævli dyrt på micoplex med frakt? betalte det samme for en bitteliten sunbeam strømforgrener på microplex som for et 15kg tungt + embalasje kabinett på komplett Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Alle nettbutikker bør begynne med VISA/tilsvarende, samt å sende ting som A-post. Den tingen der ville ha kostet 22 kr med brevpost, og da hadde du hatt den etter 2 dager. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Hmm er sulten men er ikke noe food i huset. *bestille rullekebab Xtra stor* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 hmmmm Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Noen som har sett noen klipp av David Blaine her? Helt syk med kortstokken sin. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 AARGH! Fader'n har rotet bort WC3 cd'n min Har snudd hele rommet opp-ned og litt til...fant den ikke Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 http://www.thinkgeek.com/tshirts/gaming/38e7/ OMG! :!: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 AARGH! Fader'n har rotet bort WC3 cd'n min Har snudd hele rommet opp-ned og litt til...fant den ikke kanskje på tide å begynne å rydde vekk egne saker da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Eller ha backup på pc'en som er noe av det mest geniale du kan gjøre... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Eller ha backup på pc'en som er noe av det mest geniale du kan gjøre... hvis man orker å drive med sånt da, men seff, er digg å bare mounte disken i fantom cd og slippe å lete fram den dritt cden som ligger under noe du ikke finner Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Skjønner det ikke. Vi har 1 cdrom og 1 dvdrom på denne pc'n. Hvorfor i alle dager må han ta ut cd'en som er i cdrom'en når han kan bruke dvdrom'en? Blir så irritert. Tror jeg skal knekke Shania Twain cd'ene hans, muahahah Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Noen som har sett noen klipp av David Blaine her? Helt syk med kortstokken sin. Var det han fyren som var på David letterman show i går? Han er ihvertfall utrolig flink. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Eller ha backup på pc'en som er noe av det mest geniale du kan gjøre... Dette kan teoretisk sett lede til piratvirksomhet... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Eller ha backup på pc'en som er noe av det mest geniale du kan gjøre... Dette kan teoretisk sett lede til piratvirksomhet... Vel, å puste oksygen fører til at du råttner så Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Gjett hva jeg fant i Buck Owens;Country Legends?(ikke min cd bare så det er sagt!) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Gjett hva jeg fant i Buck Owens;Country Legends?(ikke min cd bare så det er sagt!) En tyggegummi? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Var Blaine på Letterman show? Damn. Fikk ikke med meg. Anbefaler alle til å sjekke ut denne karen. Ekstreme greier. Endret 6. november 2004 av Ø.B. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Eller ha backup på pc'en som er noe av det mest geniale du kan gjøre... Dette kan teoretisk sett lede til piratvirksomhet... samme kan internett, og det er jo fortsatt lov det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg