Fredrik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det var mange innlegg av høy kvalitet her i kveld. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 ja ikkesant mange meningsfylte innlegg som vanlig. vi digger det, mer av det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det var mange innlegg av høy kvalitet her i kveld. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg stikker nå (er drittsulten) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det var mange innlegg av høy kvalitet her i kveld. Kvalitetssøppel kaller man det Nåja, NRK1 byr på lite moro en fredags kveld. HATER NRK, de tilfører ingenting nyttig bortsett fra Autofil.. Nåja, det er vel bare noe man må leve med Natta folkens, kvelder nå.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 nytt på nytt er da skøy Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 I kveld har jeg vært i oslo,digger den byen skulle skikkelig ønske at jeg bodde der, når jeg bir gammel nok skal jeg dra masse ut på byen der ja Møtte svigerfar for første gang i dag da, han er på forretningsreise til oslo men bor til vanlig i hamburg. Han var skikkelig rå Også så jeg er rar film på kino med typen min "sky etellerannet.. " Men nå må jeg legge meg siden jeg skal tilbake dit igjen imorra for å sove hos tremingen min og være med på en konsert han og bandet har.. Håper alle på forumet har en fin helg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Håper alle på forumet har en fin helg Neh, trolig ikke. Men du får kose deg i byen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men nå må jeg legge meg siden jeg skal tilbake dit igjen imorra for å sove hos tremingen min og være med på en konsert han og bandet har.. Hvilket band? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Wb b-real! Er det ikke idag term er ferdig på jobb og skal til peru eller noe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hmm, er alene i helga. Endret 6. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Onani er djevelens rekrutteringsverktøy! Endret 6. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Onani er djevelens rekrutteringsverktøy! Trodde det var metal som var det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Nope, neste skritt når onanien har tatt over livet ditt blir til at du spiller lommetennis på rockekonsert, da er sjela di borte for alltid. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Oppdatert sangen litt. Synes stemmen ble ganske bra, iom. at det faktisk er jeg som snakker inn i mic http://www.home.no/fragletrollet/Psykka.mp3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Godnatta. Legge deg? btw: noen som vil prate? mista en god del kontakter... Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Var lite å hente i den sangen synes jeg. Prøv å legg til mer enn bass og trommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg ble kastet ut fra russekroen i dag fordi jeg var for full og så måtte jeg betale 300 spenn selv om jeg var VIP. Død over dørvakter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg ble kastet ut fra russekroen i dag fordi jeg var for full og så måtte jeg betale 300 spenn selv om jeg var VIP. Død over dørvakter. Har en tråd angående dørvakter! Sleng innn noen kommentarer der og ellers får dere ha en god natt. hareeeem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg