tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Fordi ingen gidder å poste akkurat for øyeblikket. Utenom meg da. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 pk det er for kjedelig her kanke noen skribe her da`` byrer å¨kjede meg er Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) oi sorry det var mye skrive feil jeg bommer visst litt på tastene skriv no da folk jeg byner å føle at jefg snakker med me3g selv her aar5g kjedeliiiii Endret 5. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 hva med å gjøre noe annet enn å sitte å følge med på en tråd i ett forum? Det er jammen ikke en dum ide! Wee jeg har fått meg blogg http://bamseblogg.sprayblogg.no Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 pkdet er for kjedelig her kanke noen skribe her da`` byrer å¨kjede meg er Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Pølsefingre? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ølbriller? (Brukes vel egentlig ikke akkurat i denne sammenhengen, men uansett.) Beh, den dumme rotta mi SPISER vannflaska si. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 greit jeg har litt innabords men dere trwenger ikke mobbe forde. og forwesten så har jeg lkitt pølsefingre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ikke noe frekt ment! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 ...og forresten så skriver du galt med vilje nå? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 ...og forresten så skriver du galt med vilje nå? ..kaaanskje? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Nei, god natt. Sove nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 *gnikke og gnu i øya mine* Skal ned og få i meg litt føde og så er det natt. Vært oppe siden 0445 og jeg er trøtt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) neida jeg bare gidder ikke å rette på det. prøver å være løike datanølrd som vanlig men det gå ikke så bra. aaa byner å klarne opp for meg nå god natt tildeg Endret 5. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 aaa jeg kjeder meg kanke noen skjrive no atrig no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 FatFuck: Gå og legg deg...nå. Full@forum/IRC er no fun. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 aaa jeg kjeder meg kanke noen skjrive no atrig no Søk etter Yufuk Isbil på gulesider. En fyr som heter det Har en sikkelig kosekrok her nå, med laptop og PS2 @ 14" tv.. Hadde jeg hatt bluetoothadapter på laptopen så skulle jeg vist et bilde.. Jaja, må logge av igjen, muttern skal ringe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 har den sangen (eller hva jeg skal kalle det) lydfil eller no. uansett det byner virkelig å klarne opp. jeg så bare litt uklart Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 loool; i r drnk on teh intardweb! Ro ned rusbrusen da FatFuck Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) loool; i r drnk on teh intardweb! Ro ned rusbrusen da FatFuck rusbrus lol holder meg unna den slags. ikke bare er det tragisk fjortisfyll. det smaker heller ikke spesielt godt. øl er bedre og der er jeg edru igjen og foresten prøv sjøl å skrive fort i en ikke 100 % edru tilstand Edit: rusbrus er også noe innihelvetes dyrt Endret 6. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg