Ingar Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ja, de fleste som poster her er nok sånne falske nerder, som har et hemmelig sosialliv. Busted Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Moroa fortsetter på #s0ppel @ undernet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kan noen si men hvorsan jeg mekker irc? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Moroa fortsetter på #s0ppel @ undernet. ... som alltid Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ja, de fleste som poster her er nok sånne falske nerder, som har et hemmelig sosialliv. Ok, jeg kommer ut av skapet som ikke nerd Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kan noen si men hvorsan jeg mekker irc? IRC hvor da? Opera? mIRC? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kan noen si men hvorsan jeg mekker irc? Til nød bruker du mirc.no. Join kanalen #usa, via serveren irc.homelien.net. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Hva skjedde der da? Jeg mener, utenom det vanlige. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hang down your head tom dodelie ( omg whatever ). Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Hva skjedde der da? Jeg mener, utenom det vanlige. Det var en liten drittunge der som var skikkelig frekk mot alle sammen pluss en annen noob som spurte om han kunne bli en bot! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Hva skjedde der da? Jeg mener, utenom det vanlige. En kåt liten elleveåring som var "tøff i trynet", som ville ha seg dame. 9 til 22 år. Han onanerte ikke, fordi det sto i bibelen, men han skulle ha hatt sex 2000 ganger før et eller annet år, 2010 tror jeg. Endret 5. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hang down your head tom dodelie ( omg whatever ). Med gitar: Hang down your head and, *skifte grep, eehm, sånn? nei, sånn!* cryy! Kjedelig her i dag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Hva skjedde der da? Jeg mener, utenom det vanlige. En kåt liten elleveåring som var "tøff i trynet", som ville ha seg dame. 9 til 22 år. Han onanerte ikke, fordi de sto i bibelen, men han skulle ha hatt sex 2000 ganger før et eller annet år, 2010 tror jeg. 7 til 22 år faktisk Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Nja, okei. 7 til 22. Så lenge det hadde fitte var det bra nok for ham, var det vel også noe om? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Nja, okei. 7 til 22. Så lenge det hadde fitte var det bra nok for ham, var det vel også noe om? Var no sånt ja. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jaja, nå stikker jeg, skal sikkert se på TV i flere timer før jeg legger meg. Hey er det ikke david letterman nå? Natta folkens. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 halla hva sjer a folka? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 så stille og kjedelig det er her a hva er kloklka egenti?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 33 51 er vist klokka eller no sånt. glemte å skjekke det hvorfor er alle så sdtille?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg