Den Polse Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Essen meine Sheisse Fint lite som har skjedd tror jeg, bortsett fra et selskap som skal saksøke hele it verdenen for en 3D patent. Er du i det flotte nor B|Real? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 [østkantmode] Jeg avor nå! [/østkantmode] Ha en fin helg da cutiepies Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 I lige måde q-t pie. Leste akkurat vaffel oppskrift posten i Annet, hjalp ikke no særlig at jeg var sulten fra før .. Må vel opp og lage vafler nå snart. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 *sette på vinterdekk* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Essen meine Sheisse Fint lite som har skjedd tror jeg, bortsett fra et selskap som skal saksøke hele it verdenen for en 3D patent. Er du i det flotte nor B|Real? ER alltid i det flotte nord Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Haha Dikky, der gikk postcounten åt skogen! Den teller i bok-forumet ser du. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) WHAT B|Real søte snille kjære tøffe mannen i uniform med store muskler, du kan ikke være så snill å slette min post i bokforumet? Endret 5. november 2004 av Dikky Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Lol, dikky . Den holdt du på ganske lenge! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 WHAT B|Real søte snille kjære tøffe mannen i uniform med store muskler, du kan ikke være så snill å slette min post i bokforumet? n e i . Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Fikk en kjekkere mann til å utføre oppgaven. Hah. Men postcounten går ikke ned selv om innlegget er fjernet!!! wtmf!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Fikk en kjekkere mann til å utføre oppgaven. Hah.Men postcounten går ikke ned selv om innlegget er fjernet!!! wtmf!! Haha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Fikk en kjekkere mann til å utføre oppgaven. Hah.Men postcounten går ikke ned selv om innlegget er fjernet!!! wtmf!! haha...the joke is on you Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Les litt bakover i SO. Dra til helvette Det skal jeg gjøre senere...Orker ikke nå.. *SPOILER* Det var bare kødd det med at han fant 100k. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 np: Hellbillies - Tolleiv! Meg og bjaa har party Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jaja ha en god kveld alle sammen. Jeg stikk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Det er farlig stille her i dag :S Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Ja, de fleste som poster her er nok sånne falske nerder, som har et hemmelig sosialliv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Pfft. Kjeder meg. Tror eg tar en tur ut siden det ikke regner akkurat nå. bbl. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Kjedelig nå ja... Synd all moroa på #norge @ EFnet er over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg