Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jo, hardware for å spille GTA:SA når det kommer. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Pappa skylder meg 1000 spenn. 1000 spenn! Om jeg bare hadde fått folk til å vedde når de tror de har rett. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Du har en litt for selvsikker pappa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Han har aldri vært sånn før, kuleste jeg har opplevd. Han pleier ikke være så selvsikker, var vel noe spesiellt nå. Har mobbet ham siden jeg fikk sms. Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 JEG HATER TELENOR NOE SÅ INNI H* AKKURAT NÅ.Linja dems klikker hele tia. Fuker ti min. så funker den ikke i to timer :( Har vert sånn i noen dager nå hos meg... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 JEG HATER TELENOR NOE SÅ INNI H* AKKURAT NÅ.Linja dems klikker hele tia. Fuker ti min. så funker den ikke i to timer :( Har vert sånn i noen dager nå hos meg... Samma her Ikke bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 NextGenTel funker, som vanlig. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 NextGenTel funker, som vanlig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Sitter med Telenor her, men alt er vanlig. Bor i Bergen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Telenor ADSL funker kjempefint her i utkanten av tigerbyen. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jepp aldri hatt noe problem med nextgentel jeg heller Hva er poenget med den binarien du har der som sigg? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Du har en litt for selvsikker pappa. Slår ikke fattern min, han driter seg alltid ut på sånne veddemål, også vedder han så mye også En gang skulle vi vedde om det het: "Mors kornbrød" eller "Bestemors kornbrød", Jeg var for "Mors kornbrød", gjett hvem som vant 50 flaxlodd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Sitter med Telenor her, men alt er vanlig. Bor i Bergen. jeg bor 3mil unna oslo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Du har en litt for selvsikker pappa. Slår ikke fattern min, han driter seg alltid ut på sånne veddemål, også vedder han så mye også En gang skulle vi vedde om det het: "Mors kornbrød" eller "Bestemors kornbrød", Jeg var for "Mors kornbrød", gjett hvem som vant 50 flaxlodd Vant du noe på de da? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 JEG HATER TELENOR NOE SÅ INNI H* AKKURAT NÅ.Linja dems klikker hele tia. Fuker ti min. så funker den ikke i to timer :( Mhm... Min er slik: på 1 time, av 10-20 min, så på'n igjen... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg holdte på å kjøpe et flaxlodd en gang, men droppa det. På vei ut av butikken så hørte jeg hu bak meg vant 1000 kr. Passe kjett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Flakslodd er idioti. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Flakslodd er idioti. Nei. Det er gøy. Statistisk sett vinner du på hvert tredje lodd. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg kjøper alltid et flakslodd, vinner tjue, tar tjuisen og stikker. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Koster ikke et flaxlodd 20,- da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg