Putekos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hei mennesker. I dag er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal dere? Noen idè om hva vi skal lage til middag? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg mekker burgere. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hei mennesker. I dag er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal dere? Noen idè om hva vi skal lage til middag? Skal kanskje opp i snøen i helgen! Kommet masse snø i fjellet. Idag skal jeg bowle og spille GTA SA hos en kamerat, han har Bursdag. edit: Ikke bowle hos han alså. Endret 5. november 2004 av robB Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Skal bestille pizza fra peppes Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hei mennesker. I dag er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal dere? Noen idè om hva vi skal lage til middag? Taco!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hei mennesker. I dag er jeg alene hjemme hele helgen. Hva skal dere? Noen idè om hva vi skal lage til middag? Jeg skal ikke gjøre noenting i helgen. Hamburgere til middag! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Hmm, tror det blir rollespill på meg i helgen. Får se om resten av gruppen er med. Blir kjedelig å spille alene Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skylder en venninne 5000 kr, en annen 400 og mamma 2300. Lever på veldig lite for tiden for å si det sånn Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Herregud. Det meste jeg noen gang har lånt er 200... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Off, jeg kunne aldri tenkt meg å ikke bo i en "storby". Bor 10 minutter fra Bergen sentrum, og før det har jeg bodd i Houston, Tx. Du har bodd i Houston? Et spørsmål: Er det sånn som du ser i filmer at de handleposene er sånne brune papirgreier uten håndtak? Har alltid lurt på det. De som brukes nå er klin lik, bare med håndtak. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skylder en venninne 5000 kr, en annen 400 og mamma 2300. Lever på veldig lite for tiden for å si det sånn Oi. Hva trengte du 5000kr til? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Oioi.. Helg! Skal på bursdagsfest i morgen, gleder meg. Har kjøpt en Mayhem cd i gave, lurer på hvordan hun reagerer.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skylder en venninne 5000 kr, en annen 400 og mamma 2300. Lever på veldig lite for tiden for å si det sånn Oi. Hva trengte du 5000kr til? Skoleting. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Off, jeg kunne aldri tenkt meg å ikke bo i en "storby". Bor 10 minutter fra Bergen sentrum, og før det har jeg bodd i Houston, Tx. Du har bodd i Houston? Et spørsmål: Er det sånn som du ser i filmer at de handleposene er sånne brune papirgreier uten håndtak? Har alltid lurt på det. De som brukes nå er klin lik, bare med håndtak. Gratulerer USA! :party: Edit: har alltid synes det ser så tungvint med de posene uten håndtak. Endret 5. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Faren min er EID! Han var for påståelig for en gang skyld! Han mente at "mowed" (Mowed the lawn) ble uttalt muv'd som i moved, jeg mente måod\måwd, så etter å ha spurt mange folk om hva de mente, alle enige med meg, så sier han at eks-engelsklæreren min fra ungdomsskolen som ikke tar feil på en dritt i engelsk var en pålitelig kilde, jeg sendte sms, fikk kjapt svar. Jeg hadde rett Pappa skylder meg 1000 spenn. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) JEG HATER TELENOR NOE SÅ INNI H* AKKURAT NÅ. Linja dems klikker hele tia. Fuker ti min. så funker den ikke i to timer :( Endret 5. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 JEG ELSKER MEG SELV! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Faren min er EID! *Loads of crap* Pappa skylder meg 1000 spenn. 10hi*k9s Gratulerer Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Rapporter Del Skrevet 5. november 2004 Grattis fredrik. Nå har du ingen unnskyldning for å skulke TG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg