vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Woho, trodde jo serriøst på det også Lille luring :!: Endret 5. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg er fortsatt litt satt ut, men legge seg det må man.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Natti natti folks. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvordan fikset du bildet, SnowDOG? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ROFL@SnowDOG_ jepp, godt gjennomført spøk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 God morgen. Kanke dra en 'vietnam nå. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dette er den jævligste dagen i uken. Først gym, det er greit. Så norsk, der hun bedritne læreren har gitt en svær lekse jeg ikke har gjort ferdig. Så fransk, som seriøst må¨være det verste faget i verden. Læreren sørger for en verb-prøve hver eneste bidige time. Som jeg ikke har pugget. Så til Biologi, der læreren også har en prøve hver bidige time. Som jeg ikke har forberedt meg til.. Og innlevering. Som jeg må gjøre i storefri, samtidig som jeg leser fransk og Bio. Møkkadag. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) SnowDog is a bitch! Go and rape yourself Endret 5. november 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Haha, gikk så sjukt rett på den spøken til mario!!! Har egentlig ganske avslappende dag på fredager jeg da.. Først en time bed.øk. Så se på film en time norsk, to fritimer, to timer tysk som bare er avslapping siden jeg har gjort leksene allerede og så to timer gym. Høres egentlig ut som om det er mye men det dagen går skikkelig fort.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sitter på skolen nå. Dem har fått ett nytt system her elns, så samme hvilken pc jeg bruker får jeg samme desktop osv. Ganske digg egentlig. Kan installere gaim osv og slepper å dl'e putty hele tida. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sentral profil, dikky Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hahahahahaha, SnowDOG_! Jeg gikk egentlig litt på den, selv om jeg syntes det var tvilsomt at du la ut om det på forumet. :!: Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ferdig med muntlig examen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 SÅ BRA, sitter på skolen...... booooooring....... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Nei. takk Da er jeg hjemme i morgen! Hehe, hva skal du gjøre i morgen da? I dag skal jeg bare kose meg! Jeg sto opp 1030, er alene i huset og kommer til å forbli det i ganske mange timer Nå sitter jeg bare i sofaen, med den bærbare foran meg, nyter wlan og musikk på svisj Har også litt sjokolade-frokostblanding på bordet rett ved siden av meg.. Livet er herlig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ferdig med matteprøve! Eyh, mattegenier, blir ikke 7CD1 i heksadesimal 100000000000000 i binær? EDIT: æhæhæ, jeg tok grundig feil Endret 5. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ARGH. Det tar 3 uker for NGT så flytte aboet fra der vi bodde før, til der vi har flyttet. Internettløs tøs i 3 uker til Hvordan kan det ta så lang tid å bare skifte en adresse og et telefon-nummer? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Papirmølle og lunsjpauser. ---------------------------------- uberhunter, hvordan gikk det? Endret 5. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg