Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den jævligste dagen i uken.

 

Først gym, det er greit. Så norsk, der hun bedritne læreren har gitt en svær lekse jeg ikke har gjort ferdig.

 

Så fransk, som seriøst må¨være det verste faget i verden. Læreren sørger for en verb-prøve hver eneste bidige time. Som jeg ikke har pugget.

 

Så til Biologi, der læreren også har en prøve hver bidige time. Som jeg ikke har forberedt meg til.. Og innlevering. Som jeg må gjøre i storefri, samtidig som jeg leser fransk og Bio.

 

 

Møkkadag.

Lenke til kommentar

Haha, gikk så sjukt rett på den spøken til mario!!! :lol:

 

Har egentlig ganske avslappende dag på fredager jeg da.. Først en time bed.øk. Så se på film en time norsk, to fritimer, to timer tysk som bare er avslapping siden jeg har gjort leksene allerede og så to timer gym. Høres egentlig ut som om det er mye men det dagen går skikkelig fort..

:)

Lenke til kommentar
Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag?

Nei.

takk :) Da er jeg hjemme i morgen! :D

Hehe, hva skal du gjøre i morgen da?

I dag skal jeg bare kose meg! :) Jeg sto opp 1030, er alene i huset og kommer til å forbli det i ganske mange timer :D Nå sitter jeg bare i sofaen, med den bærbare foran meg, nyter wlan og musikk på svisj :) Har også litt sjokolade-frokostblanding på bordet rett ved siden av meg.. Livet er herlig :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...