Jooakim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg ville KLART tatt vare på dokumentene Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Men er det her seriøst snowdog? Jeg ville forresten aldri nevnt det på et så stort forum som dette.. Holdt det i skjul.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 *Kjøre som faen ned til skogen SnowDog gikkk tur og finne doc.* Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folk kan gjøre mye rart for å få igjen 100k.... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OMG. Dette virker nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OMG. Dette virker nesten for godt til å være sant. Nettopp derfor er det ikke sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som den usunt paranoide jeg er, tror jeg at dette åker beint til skjærsilden. Hadde jeg vært deg, SnowDOG_, hadde jeg kjørt dem til snuten, helt seriøst. Fingeravtrykk skal du ikke bry deg om. Det er ikke slik som du ser på tv. Hadde du slettet dine tidligere innlegg så hadde du vært clean (og selvsagt betalt meg en liten sum for screenshot som jeg allerede har tatt ). Gjør det rette nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ok folkens. Det hele var en spøk!! :!: :!: :!: Kor gøyt er det med aprilsnarr i april? Haha! :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvem da har du ranet? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor fikk du bilde av pengene ifra da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor fikk du bilde av pengene ifra da? Jeg undersøkte litt og skjermen på bildet stemmer med den han har skrevet han har i profilen sin. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg ler meg ihjel. Helt seriøst. *gispe etter luft* ... .. . HAHAHA, det var bare en SPØK! Der lurte jeg dere godt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehe foreldrene skal kjøpe hus. Dette er egenandel eller noe. Sikre seg huset opplegg. Haha en kompis var helt ute og var på vei bort da eg måtte avsløre meg. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Faen da, så sier du alt sammen.. Nåja.. Jeg ble stuck på SA, så da la jeg meg.. Natta!! Endret 4. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du hadde vært en idiot isåfall... skjønte ikke åssen du kunne tenke på å bruke dem egentlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Mulig eg hadde vært så crazy at eg hadde fortalt at eg fant penger men ikke mengden så hadde jo eg seff gjemt penge vekk i en god stund før eg brukte de. Ahh eg har forlenget livet med noen dager/uker. :!: Edit: Fikk litt dårlig samvitighet isted og spesielt siden eg "lovet" vekk litt penger og greier. Hahaha :!: Endret 5. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Heh. Sweet. Idèen min med dokumentene gav det hele den ekstra lille naivitetsvrien. Godt jobba. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 All a conspiracy ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hehe håper ingen ble sure da. En "liten" sykt bra gjennomført spøk må dere tåle. Faen eg burde være på tv. -Har nesten klart å få bestemor til å få hjerteinfarkt -Nesten fått flere familie medlemmer til å grine -Fått venner til å grine med å late som eg hadde dauet -mye mer....... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den var fin... det var den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg