Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) oh shit, hva skal du gjøre med det da? OMFG, er det akkurat 100.000 ??????????????????????????????????? herreguuuud, lucky basterd skal du levere de til politiet? Endret 4. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 OMFG! Mye penger jo... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Eg skal kjøpe ting!!! blir mye hw, lappen, bil osv..... Fant den ved den nazi leiren eg fortalte om i sommer. OMG!! *skjelve av glede* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) så varre spørsmålet..om pengene er ulovlige, dvs fra ran, narkodeals o.l...har du da noen rett på de? ikke at jeg vil ødelegge gleden..men nå får moralen i deg en trøkk.. edit: du bør passe deg litt forresten snowie..om det det er dirty money, så tror jeg ikke eieren vil la være å lete etter de..og etter deg. Endret 4. november 2004 av Alastor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Fins ikke moral i meg. *se etter "state of the art" bærbare pc'r. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Duuu.. SnowDog_. Siden vi er så gode venner og sånt.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Duuu.. SnowDog_. Siden vi er så gode venner og sånt.. heheh Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 du bør passe deg litt forresten snowie..om det det er dirty money, så tror jeg ikke eieren vil la være å lete etter de..og etter deg. *adde en 9mm i listen* Psilocybe: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Lå de i en pose etc. ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ha! Guess who's back! Endelig tilbake på forumet etter to ukers ban, puh, feels good Hadde vært temmelig redd om jeg hadde vært deg nå Snowdog, men tror jeg hadde bevart dem selv jeg også, djevelen i oss våkner av slikt Ville tatt turen innom Alienware jeg, der har de noe som passer ditt nåværende budsjett vettu Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Something sounds fishy edit: snowdog, hvis du skal gå forbi moralens grenser... kjøp deg dual/triple lcdscreens Endret 4. november 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 SnowDOG_: Slå deg løs. Kos deg med pengene. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Tenk hvis de nazi folkene kommer å tar deg da mario, tenk hvis de er medlem her, eller pleier å sjekke SO3 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Lå de i en pose etc. ? Yup. Med noen dokumenter men eg kastet den og beinet hjem. Begynner å få litt noia nå egentlig. fingeravtrykk i de papirene og det var flere som så meg løpe som en idiot. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ta vare på dokumentene og faktisk finne ut hvor pengene kommer fra? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 JAja tar det som det kommer. Da var denne bestilt: http://www.whitebox.no/subpages/spesificat...sp?nComputer=11 da har eg 80k...... se etter bruktbil. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Og dette skriver du om på et forum... Where's your head at? Tipper dette er en aldri så stor artig spøk fra Snowdogs side, hvis ikke... er han mer enn en smule naiv! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 fyyyy faen!! SERIØST ! Så SJUKT heldig du er.. Men hadde vært litt forsiktig med pengebruken nå Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg hadde nok lagt pengene i ting som ikke er så lette å spore som en bil... feks skattemyndighetene kan lure når du plutselig har en bil til 80k og ikke lån f.eks.. Nå vet jeg ikke om du har jobb, men hvis ikke så ville jeg sterkt revurdert det.. Tro meg, skatte-etaten tror deg ikke hvis du sier du "fant de i skogen". Bruk de på lakris-snører og bobleplast du snowdog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg