ahpadt Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg nett"#%"% Varer sikkert i 10min igjen men. Samma her Svarte å det er irriterende Har du også Telenor? Jeg har hørt at folk borte Nærsnes også har probs med nettet, så det er over et ganske stort felt. Tipper det er noe fuck med en hovedsentral for distriktet.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Nei. takk Da er jeg hjemme i morgen! Hehe, hva skal du gjøre i morgen da? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Yay! Jeg får en enda bedre sommerferie! Etter vi har vært i Østerrike skal vi hit: www.loano2village.it (I samme reisen sefølgelig). Drømmeferie. Så mildt sagt bra ut! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Yay! Jeg får en enda bedre sommerferie! Etter vi har vært i Østerrike skal vi hit: www.loano2village.it (I samme reisen sefølgelig). Drømmeferie. Så mildt sagt bra ut! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Domene-avtalen til den tidligere ungdomsbedriften min er gått ut. Hvor er det enkleste og mest praktiske stedet å laste opp en side gratis? FTP er er fordel. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Aldeles ikke. Tenk gjennom hva du f.eks lærte sist skoledag. Man lærer svært lite hver dag, du overlever den ene dagen ekstra uten. (Sånn tenker jeg, selv om det ikke alltid stemmer) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Yo mama got a wooden leg with a kickstand, motherfucker ble til Your mother standpoint of kicking, obtained the wooden foot where mother fucker has been attached. Er ikke så rart at jeg får så dårlig på fransk-innleveringer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Var det noen som så Mythbusters på Discovery akkurat? Det gjorde jeg. Utrolig tøff trekanon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Var det noen som så Mythbusters på Discovery akkurat? Det gjorde jeg. Utrolig tøff trekanon. reprise;) been there done that tøff var den da Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Er ikke så rart at jeg får så dårlig på fransk-innleveringer. Babelfish? Ikke akkurat ideelt til å oversette mye, nei. Men franskskriveri er ikke så vanskelig da, bare skriv en haug like setninger (med ulike betydninger). Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hehe, kom på noe morsomt, det var en i gym timen som kalte meg rævakjøtt på tirsdag. Da lo jeg :!: Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Weeee! Jeg er makaroni-kongen! Jeg er makaroni-kongen! Muahahahahahaha! Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Godnatt folks! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 natti natti Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Heh. De var utsolgt for GTA: SA på Platon, men det var egentlig like greit. Bruker heller pengene på et Canon EOS 300D istedenfor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Your priorities disgust me. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Bruker heller pengene på et Canon EOS 300D istedenfor. :dribble: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 God natt, sweethearts. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 OMFG!!! Eg har funnet penger!! 100k!! Er ekte også siden de har sånn sølvting. Må være narkopenger. Fant den i skogen når eg var på tur med vofsen!! EG ER RIK!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 SE!!! OMG!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg