Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg.

Det gjør det nok ikke. ;)

Snøen de fleste steder der er vel som her hjemme, avhengig av høyde selvfølgelig.

 

Har selv vært i Østerrike tre ganger og stått på ski, og jeg må si at jeg aldri kunne fått sånne opplevelser hjemme! Fjellsidene og dalene er enorme, og hvis du drar de rette stedene kan du få noen syke nirvana-øyeblikk mens du kjører off-pist. :)

 

 

Edit: Chamonix er i Frankrike robB.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg.

Det gjør det nok ikke. ;)

Snøen de fleste steder der er vel som her hjemme, avhengig av høyde selvfølgelig.

 

Har selv vært i Østerrike tre ganger og stått på ski, og jeg må si at jeg aldri kunne fått sånne opplevelser hjemme! Fjellsidene og dalene er enorme, og hvis du drar de rette stedene kan du få noen syke nirvana-øyeblikk mens du kjører off-pist. :)

 

 

Må bare få reist dit en gang!

Endret av robB
Lenke til kommentar
Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker.

Masse pudder der nå!

Det kunne jeg virkelig ha tenkt meg. :p Har bare kjørt snowboard i Norge og i Sverige. Hadde vært kult å Chamonix på lista også.

Har bare vært i Norge jeg. Er det bra i Sverige? Kan egentlig ikke tro at det er bedre enn norge.

Lenke til kommentar

Haha, oppdaget noe morsomt: Gå inn på Babelfish . Skriv inn "No! You figured it out!" og oversett fra engelsk til japansk. Ta det svaret du fikk og kopier det og oversett det fra japansk til engelsk. Svaret ble ganske forskjellig!

 

Edit: Det sier to ting: Det er vanskelig å lage et ordentlig "babelfisk" redskap og to: Språk er veldig forskjellige. Bare prøv å lage en setning, så ser du hvor forskjellig det blir.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...