ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ååå, jeg som hadde begynt å tro at du skulle sende det til meg? Neida, kødda, det der så fett ut. Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jasså.Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker. Masse pudder der nå! Bare skrivefeil idag, ja. Og hvor er det? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg. Det gjør det nok ikke. Snøen de fleste steder der er vel som her hjemme, avhengig av høyde selvfølgelig. Har selv vært i Østerrike tre ganger og stått på ski, og jeg må si at jeg aldri kunne fått sånne opplevelser hjemme! Fjellsidene og dalene er enorme, og hvis du drar de rette stedene kan du få noen syke nirvana-øyeblikk mens du kjører off-pist. Edit: Chamonix er i Frankrike robB. Endret 4. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg. Det gjør det nok ikke. Snøen de fleste steder der er vel som her hjemme, avhengig av høyde selvfølgelig. Har selv vært i Østerrike tre ganger og stått på ski, og jeg må si at jeg aldri kunne fått sånne opplevelser hjemme! Fjellsidene og dalene er enorme, og hvis du drar de rette stedene kan du få noen syke nirvana-øyeblikk mens du kjører off-pist. Må bare få reist dit en gang! Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker.Masse pudder der nå! Det kunne jeg virkelig ha tenkt meg. Har bare kjørt snowboard i Norge og i Sverige. Hadde vært kult å Chamonix på lista også. Har bare vært i Norge jeg. Er det bra i Sverige? Kan egentlig ikke tro at det er bedre enn norge. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da satt jeg på hytta da, med min ekstreme fiberlinje på 1337kbit/s(les: 56k modem).. Kjedelig Har heldigvis PS2'en min med, så nå blir det San Andreas for alle penga utover kvelden.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg nett"#%"% Varer sikkert i 10min igjen men. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er meget bra i Åre og Duved. Er der ganske ofte på vinteren. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg nett"#%"% Varer sikkert i 10min igjen men. Samma her Svarte å det er irriterende Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jasså.Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker. Masse pudder der nå! Bare skrivefeil idag, ja. Og hvor er det? Frankrike. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ett msn problem jeg har: hva er det forno? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Haha, oppdaget noe morsomt: Gå inn på Babelfish . Skriv inn "No! You figured it out!" og oversett fra engelsk til japansk. Ta det svaret du fikk og kopier det og oversett det fra japansk til engelsk. Svaret ble ganske forskjellig! Edit: Det sier to ting: Det er vanskelig å lage et ordentlig "babelfisk" redskap og to: Språk er veldig forskjellige. Bare prøv å lage en setning, så ser du hvor forskjellig det blir. Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ett msn problem jeg har: hva er det forno? Står at du har stilt på klokka/datoen? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Haha, oppdaget noe morsomt: Gå inn på Babelfish . Skriv inn "No! You figured it out!" og oversett fra engelsk til japansk. Ta det svaret du fikk og kopier det og oversett det fra japansk til engelsk. Svaret ble ganske forskjellig! Veldig stor forskjell! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hallo er faktisk "today" på japansk ifølge babelfish. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ett msn problem jeg har: hva er det forno? Står at du har stilt på klokka/datoen? ja har ikke gjort det nei :S Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Nei. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Yay! Jeg får en enda bedre sommerferie! Etter vi har vært i Østerrike skal vi hit: www.loano2village.it (I samme reisen sefølgelig). Drømmeferie. Edit: leif Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag? Nei. takk Da er jeg hjemme i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg