Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ditto!

Håper det kommer 1 meter med nysnø en dag når ski trekket er åpent.

Det er som en drøm og kjøre snowboard i. :dribble:

Husker en gang i forrige påske. Her jeg bor er det et skitrekk, og det hadde snødd noe jævlig den natta. Jeg og to kompiser var de første som kom dit. (Skulka skolen, såklart) Og vi kjørte aleine der i tre timer.. Fy fa*n, det var helt sjukt. Bortimot en meter med nysnø. Hoppa som bare det, fordi det var ikke vondt i det hele tatt å tryne pga all snøen. Var bare deilig. Tror aldri jeg vil oppleve slike forhold igjen,desverre.. :(

Lenke til kommentar
Ditto!

Det er som en drøm og kjøre snowboard i. :dribble:

Husker en gang i forrige påske. Her jeg bor er det et skitrekk, og det hadde snødd noe jævlig den natta. Jeg og to kompiser var de første som kom dit. (Skulka skolen, såklart) Og vi kjørte aleine der i tre timer.. Fy fa*n, det var helt sjukt. Bortimot en meter med nysnø. Hoppa som bare det, fordi det var ikke vondt i det hele tatt å tryne pga all snøen. Var bare deilig. Tror aldri jeg vil oppleve slike forhold igjen,desverre.. :(

Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke MacGyver, og jeg er vel det folk vil kalle nerd.

Yihaa! Det var godt å høre. Jeg er vel det folk ville kalt "semi-nerdete", altså jeg kan mye om data og spill enn en "average joe" og har vel litt høyere IQ enn "average joe".

Ditto!

Det er som en drøm og kjøre snowboard i.

Det er digg det. :yes: Gleeder meg!

-------------------------------------------------------------------------------

Er det bare meg eller er det veldig mange på hw forum som er født i 87/86? (kanskje også 88)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...