Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ohh..da gikk dama hjem...det var et godt besøk, ehm gøy mener jeg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 McGyver eier gata hockeyfolk generelt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ohh..da gikk dama hjem...det var et godt besøk, ehm gøy mener jeg TA.... FYR! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) fredrikb: Hva skjedde med valgerdavataren din? ikke det at jeg egentlig savner den Endret 4. november 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 TA.... FYR! *poff*? eh, hva mener du? *sliten* Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Macgayver er driiit!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 hadde volleyball i gym'en i dag. stuka fingeren på grunn av ett feil fingerslag,har hovna opp noe jævlig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Steike, gleder meg til snøen kommer. Savner virkelig å kjøre snowboard. Få litt frisk luft igjen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Steike, gleder meg til snøen kommer. Savner virkelig å kjøre snowboard. Få litt frisk luft igjen. Ditto! Håper det kommer 1 meter med nysnø en dag når ski trekket er åpent. Det er som en drøm og kjøre snowboard i. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 TA.... FYR! *poff*? eh, hva mener du? *sliten* At du har hatt det koselig med dama. Burtmasta, den forsvant, etter ønske fra diverse moderatorer og forummedlemmer. Fjernet av meg altså. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 At du har hatt det koselig med dama. Jeg fikk nå vertfall brent noen kalorier *gå til badevekta* Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Burtmasta, den forsvant, etter ønske fra diverse moderatorer og forummedlemmer. Fjernet av meg altså. hehe, var kanskje til det beste det... Endret 4. november 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ditto!Håper det kommer 1 meter med nysnø en dag når ski trekket er åpent. Det er som en drøm og kjøre snowboard i. Husker en gang i forrige påske. Her jeg bor er det et skitrekk, og det hadde snødd noe jævlig den natta. Jeg og to kompiser var de første som kom dit. (Skulka skolen, såklart) Og vi kjørte aleine der i tre timer.. Fy fa*n, det var helt sjukt. Bortimot en meter med nysnø. Hoppa som bare det, fordi det var ikke vondt i det hele tatt å tryne pga all snøen. Var bare deilig. Tror aldri jeg vil oppleve slike forhold igjen,desverre.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Chill.. Gleder meg til å kjøpe meg nytt bratt og dra ut i bakken... Drømmer meg bort her jeg nå... Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ditto!Håper det kommer 1 meter med nysnø en dag når ski trekket er åpent. Det er som en drøm og kjøre snowboard i. Husker en gang i forrige påske. Her jeg bor er det et skitrekk, og det hadde snødd noe jævlig den natta. Jeg og to kompiser var de første som kom dit. (Skulka skolen, såklart) Og vi kjørte aleine der i tre timer.. Fy fa*n, det var helt sjukt. Bortimot en meter med nysnø. Hoppa som bare det, fordi det var ikke vondt i det hele tatt å tryne pga all snøen. Var bare deilig. Tror aldri jeg vil oppleve slike forhold igjen,desverre.. Det skulle snødd slik oftere ja, men i alpene er det slik snø kvar dag tror jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Those french bastards.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg liker ikke MacGyver, og jeg er vel det folk vil kalle nerd. Yihaa! Det var godt å høre. Jeg er vel det folk ville kalt "semi-nerdete", altså jeg kan mye om data og spill enn en "average joe" og har vel litt høyere IQ enn "average joe". Ditto!Håper det kommer 1 meter med nysnø en dag når ski trekket er åpent. Det er som en drøm og kjøre snowboard i. Det er digg det. Gleeder meg! ------------------------------------------------------------------------------- Er det bare meg eller er det veldig mange på hw forum som er født i 87/86? (kanskje også 88) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jasså. Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker. Masse pudder der nå! Bare skrivefeil idag, ja. Endret 4. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Folket må bli med til Chamonix helgen om to uker.Masse pudder der nå! Det kunne jeg virkelig ha tenkt meg. Har bare kjørt snowboard i Norge og i Sverige. Hadde vært kult å Chamonix på lista også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg