Lungemannen Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Gidd whine smiley. Ingen grunn til å hovere. Nabb. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Det var vel strengt tatt deg som prøvde å rette på en... Så ble du rettet på... Er du sint? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Så på mcgyver i dag da for en gangs skyld! Også var det to be continued faktisk.. når er neste episode? I morgen? MacGyver er forrestesten tragisk Syns ikke du det er kult å se på en dude med hockeysveis, som lager en atombombe ut av litt spytt og litt sand? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 jammen han ble sendt tilbake i tid i dagens episode. Han og Merlin holder på å dette oppi lavaen!!!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Var det noen som så Mythbusters på Discovery akkurat? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 jammen han ble sendt tilbake i tid i dagens episode. Han og Merlin holder på å dette oppi lavaen!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 fu! den som messer med Mac, må dø Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Så på mcgyver i dag da for en gangs skyld! Også var det to be continued faktisk.. når er neste episode? I morgen? MacGyver er forrestesten tragisk Syns ikke du det er kult å se på en dude med hockeysveis, som lager en atombombe ut av litt spytt og litt sand? Akkuratt det med atombomben (som jeg har sett) synes jeg bare er komisk. Ingenting mer. Ingen her som synes det er utrolig dårlig skuespill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 nei Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) fu!den som messer med Mac, må dø Have mercy Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Sniff sniff..Lukter jeg hamburger? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Sniff sniff..Lukter jeg hamburger? uffffffff ikke si slik *Esso Sannom* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 MacGyver rox!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 jammen han ble sendt tilbake i tid i dagens episode. Han og Merlin holder på å dette oppi lavaen!!!! Overlevde han? Forresten, tror jeg vet svaret.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 jammen han ble sendt tilbake i tid i dagens episode. Han og Merlin holder på å dette oppi lavaen!!!! Overlevde han? Forresten, tror jeg vet svaret.. Ja, det lurer jeg virkelig på Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Sniff sniff..Lukter jeg hamburger? uffffffff ikke si slik *Esso Sannom* Liker ikke du hamburger? Fikk ikke hamburger alikevel Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Dette høres kanskje litt rart ut men jeg gleder meg veldig til neste sommerferie fordi da skal vi til en isbre i østerrike hvor jeg kan stå på snowboard! Gleder meg da seffølgelig også til at snøen kommer hit i år. ------------------------------------------------------ Hvorfor liker alle her MacGyver? Nørd show? Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg liker ikke MacGyver, og jeg er vel det folk vil kalle nerd. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Dette høres kanskje litt rart ut men jeg gleder meg veldig til neste sommerferie fordi da skal vi til en isbre i østerrike hvor jeg kan stå på snowboard! Gleder meg da seffølgelig også til at snøen kommer hit i år. ------------------------------------------------------ Hvorfor liker alle her MacGyver? Nørd show? Heldiggris! Gleder meg til snøen kommer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg