Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hø? Jeg prøvde Goophy sin nå men det går ikke øh, jo. TrulZern; brukte magig wand i photoshop, og så editet litt i Quick Mask mode. Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hø? Jeg prøvde Goophy sin nå men det går ikke øh, jo. øh, nei... se forskjellen mellom min og den 2 poster over da... samme bilde... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Den ble litt lysere, da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Det er fordi du bruker samme avatar-fil. Slett den gamle før du legger til den nye. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ey, TrulZern, di tøs! Avataren din er for stor. Derfor tok jeg meg friheten; Nå er den akuratt Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ey, TrulZern, di tøs! Avataren din er for stor. Derfor tok jeg meg friheten; Nå er den akuratt Øhh.... 130x134? EDIT: Avataren min virker Endret 4. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ifølge Ueland (eller var det DesertGlow), så spiller ikke antall pixler noen rolle, så lenge grensen på 6kB holdes, så ÆDABÆDA! EDIT: det er fordi forumet resizer alle avatarer til 80x80 uansett. Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ifølge Ueland (eller var det DesertGlow), så spiller ikke antall pixler noen rolle, så lenge grensen på 6kB holdes, så ÆDABÆDA! EDIT: det er fordi forumet resizer alle avatarer til 80x80 uansett. Åhh... JA VEL DA Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har ett Odometer?I såfall, hvor langt har du kommet på det? Hva er et odometer? Husker ikke helt! Et odometer er et lite program som du kan se hvor langt musa di har gått. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Det har jeg Innstalerte nylig... Hvordan greier man egentlig å laste opp en for stor avatar? Dersom jeg prøver får jeg bare beedskje om at den er for stor og blir nektet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det har jeg Innstalerte nylig... Hvordan greier man egentlig å laste opp en for stor avatar? Dersom jeg prøver får jeg bare beedskje om at den er for stor og blir nektet! Den ligger på home.no, derfor. *peke ned* robB ble eid. Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har ett Odometer?I såfall, hvor langt har du kommet på det? Hva er et odometer? Husker ikke helt! Et odometer er et lite program som du kan se hvor langt musa di har gått. Egentlig er det ganske feil. Et odometer er et apparat for å måle hvor langt noe har beveget seg. Ikke kun mus. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Noen som har ett Odometer?I såfall, hvor langt har du kommet på det? Hva er et odometer? Husker ikke helt! Et odometer er et lite program som du kan se hvor langt musa di har gått. Egentlig er det ganske feil. Et odometer er et apparat for å måle hvor langt noe har beveget seg. Ikke kun mus. Sa jeg KUN ei mus? Det er nå det det programmet er til hos meg. Det kan ikke måle andre ting her ihvertfall Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ja, du gjorde faktisk det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 gjett hvem som har digre pappesker med pc deler hjemme Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 gjett hvem som har digre pappesker med pc deler hjemme Du? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ja, du gjorde faktisk det. Nei, jeg sa ikke at det var kun for mus. Slutt på diskuteringen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 gjett hvem som har digre pappesker med pc deler hjemme ikke du vel? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 men nå er jeg for redd til å sette den sammen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Send det til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg