Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Musikkverket på Oasen. De første 50 som forhåndsbestilte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ah. Oasen er en glemmesak om det ikke er en garantert t-skjorte inne i bildet. Det hadde vært morsomt å se han bolefyren med halve ansiktet tatovert, dog. Det ryktes at han er på Oasen dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 BUNDY: Redd for å få flere advarsler? tor_erik: I går ble broren til en venn av meg kasta ut av bussen fordi en annen person feis... Veldig redd... Hvem var han som feis? du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ah. Oasen er en glemmesak om det ikke er en garantert t-skjorte inne i bildet. Det hadde vært morsomt å se han bolefyren med halve ansiktet tatovert, dog. Det ryktes at han er på Oasen dag ut og dag inn. Kanskje det er senere på dagen, jeg er der i storfri hver dag og har ikke sett han mer enn 2-3 ganger. Skummel fyr. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 BUNDY: Redd for å få flere advarsler? tor_erik: I går ble broren til en venn av meg kasta ut av bussen fordi en annen person feis... Veldig redd... Hvem var han som feis? du? Nei, vi tar ikke samme buss. Frekking. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har ett Odometer? I såfall, hvor langt har du kommet på det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har ett Odometer?I såfall, hvor langt har du kommet på det? Ca 18600 meter. Men jeg slår det nesten alltid av, lei av at de der Milepost-greiene kommer poppende opp. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg har kommet til 15.2382 nå. edit: miles alså. Endret 4. november 2004 av robB Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Ah. Oasen er en glemmesak om det ikke er en garantert t-skjorte inne i bildet. Det hadde vært morsomt å se han bolefyren med halve ansiktet tatovert, dog. Det ryktes at han er på Oasen dag ut og dag inn. Kanskje det er senere på dagen, jeg er der i storfri hver dag og har ikke sett han mer enn 2-3 ganger. Skummel fyr. Er det han som tv2 lagde dokumentar av der han fortalte kor mye boler han tok og at han var besatt av å se så bodybuilder ut? Han hadde vist bolet opp grønnlands hunden sin så døde den av bolesjokk. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har ett Odometer?I såfall, hvor langt har du kommet på det? Hva er et odometer? Husker ikke helt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Den dokumentaren har jeg ikke sett, men jeg leste om ham i BT for en god stund siden. Også er det skrekkelig mange kunder som snakker om ham. Har også hørt det om boling av hunden, men om det er sant.. tja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tror vi er alle sammen enig i at han ikke er helt god i topplokket. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hva for en type er dette da? Bare en raring som vanker der eller? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 wtf, bolet han hunden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 De sier så. Men "de" sier ganske mye rart.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har kjempe lyst til å gjøre min avatar om til GIF sånn at man slipper å se det hvite (da må man vel kutte det vekk) ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hehe, ser goophy har fikset det, og jeg som gjorde det og greier. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 HVORDAN GJØR MAN DET? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hø? Jeg prøvde Goophy sin nå men det går ikke EDIT: Denne: Endret 4. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg