Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Benkpress er meget avhengig av kroppsvekt, det er mer rettferdig med kroppshevinger i bom. Det er det de bruker i forsvaret også. Jeg tror kravet for å få 6 var 15 hevinger på skolen jeg gikk på. Øh, jaha? Så kroppshevning i bom er ikke avhengig av kroppsvekt? Sett en på 50kg og en på 100kg ved siden av hverandre.. hvem må løfte 50kg ekstra? Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener. En person som er stor og kraftig tar som oftest flere kg i benkpress kontra en som er liten og lett. Når man tar kroppshevinger, blir dette da mer eller mindre utgjevnet, siden man løfter sin egen kroppsvekt. Det måles altså relativ styrke. Tenk på en turnutøver kontra en vektløfter. Edit: En (mye?) brukt måte å si at en person er sterk på, er om vedkommende klarer å benke sin egen kroppsvekt *1.5 - veier du 80kg, er du sterk hvis du benker 120kg. Endret 4. november 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 En tykk person trenger ikke nødvendigvis å være sterk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Selvsagt ikke. Det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hva med de som er tykke da? skal de få dårligere karakter pga. det... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skolesystemet er engang slik at det stilles diverse krav til eleven. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gym er fortsatt et håpløst fag. Holder man ikke på med langrenn eller orientering får man ikke bedre enn 5 av læreren vi har nå. Så det er ikke nok å holder på med eliteidrett, trene 6 dager i uka osv... 4 i gym får jeg! Skjønner det ikke... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gym er fortsatt et håpløst fag.Holder man ikke på med langrenn eller orientering får man ikke bedre enn 5 av læreren vi har nå. Så det er ikke nok å holder på med eliteidrett, trene 6 dager i uka osv... 4 i gym får jeg! Skjønner det ikke... fikk 5 jeg.. og jeg er en kronisk "soffasliter" ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 EDIT: ffs, distribuerer? Distrubutere, distributerer ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Gym er fortsatt et håpløst fag.Holder man ikke på med langrenn eller orientering får man ikke bedre enn 5 av læreren vi har nå. Så det er ikke nok å holder på med eliteidrett, trene 6 dager i uka osv... 4 i gym får jeg! Skjønner det ikke... Kan ha noe med om du klager mye og hvor mye innsats du legger i det. Hvis det er lagsport burde man ha god lagånd osv. Jeg sier ikke at du ikke gjør det, men sånt får du litt dårligere karakter i gym av. Edit: Og at du ikke har gym så ofte når du ikke har med melding. Endret 4. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skolesystemet er engang slik at det stilles diverse krav til eleven. Sant det. Men skolesystemet er da også slik at man har rett på rettferdig bedømmelse. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 <ScumDog> rah<ScumDog> this "waking up in the morning" stuff is interesting Den der minner meg om SnowDOG_... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 EDIT: ffs, distribuerer? Distrubutere, distributerer ? Distribuere. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå synes jeg virkelig at alle skal se i bloggen min, jeg har aldri lagd en blogg før. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg sett den. Får jeg premie nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå synes jeg virkelig at alle skal se i bloggen min, jeg har aldri lagd en blogg før. Mørk, rotete, lite spitzy font, og reklamer innimellom. Ikke bra. For øvrig får jeg låne en PS2 i morgen, så da skal jeg ut og handle GTA: SA. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg sett den. Får jeg ost nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg sett den. Får jeg premie nå? :!: Fet nok den siden....... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå synes jeg virkelig at alle skal se i bloggen min, jeg har aldri lagd en blogg før. Mørk, rotete, lite spitzy font, og reklamer innimellom. Ikke bra. For øvrig får jeg låne en PS2 i morgen, så da skal jeg ut og handle GTA: SA. Neinei, har tenkt til å fikse alt det, er ikke ferdig ennå, fikk den i går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 For øvrig får jeg låne en PS2 i morgen, så da skal jeg ut og handle GTA: SA. bjaa kommer til meg, så skal vi ha mini-LAN og spille GTA:SA og mimre til RA2 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bare tusen innlegg igjen til jeg har tusen flere innlegg enn jeg har nå! Det vil si 1337. Med denne farta, så har jeg vel fått til det innen 2010! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg