Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal de ellers sette karakter på? Innsats? :s

Ja, eller ikke karakter i det hele tatt.

Jeg mener. Karakter i gym? Hvilken arbeidsgiver bryr seg om karakteren din i gym?

 

Og ja, du kommer til å si politiet, militæret og andre yrker der man er mye i bevegelse, men doh. I slike yrker må man som oftest gjennom en grundig test for å styrke/spenst/osv.

Altså, en gymkarakter er totalt verdiløs.

Lenke til kommentar

Det er kanskje en grunn til at forsvaret fremdeles opererer med "Tjenestedyktig A/B/C". Det er for ditt eget beste. Du vet like godt som meg at det ikke er spesielt festlig å være i dårlig fysisk form. Jeg så på gymkarakteren som en slags gulrot. Trener man og kommer i bedre form, får man bedre karakter.

Lenke til kommentar

Pinnella, det kan godt være det virket slik for deg, og at det er slik det er ment at det skal virke. Men ikke alle har mulighet/vilje til å trene, og systemet burde være likt for alle. Forøvrig er jeg for flere gymtimer, gjerne så mye som 1 hver dag. Men synes ikke noe om måten karakter gis på nå.

Lenke til kommentar
Benkpress er meget avhengig av kroppsvekt, det er mer rettferdig med kroppshevinger i bom. Det er det de bruker i forsvaret også. Jeg tror kravet for å få 6 var 15 hevinger på skolen jeg gikk på.

Øh, jaha? Så kroppshevning i bom er ikke avhengig av kroppsvekt?

 

Sett en på 50kg og en på 100kg ved siden av hverandre.. hvem må løfte 50kg ekstra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...