Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 MSN funker som fjell her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg skal ta blodprøve om en time Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hadde den forbanna cooper testen i dag. klarte å karve meg 5 og en halv runde på 12 min... Er nesten imponert over min egent kondis. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) håper læreren har forståelse for at jeg går på MK, man har lov til å være litt slapp da. EDIT: når vi skal ha coopertesten, altså. Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 fredrikrb, er samme krav til alle gutter. :-( tror du må løpe over 3 km på 12 min for å få 6. Idiotisk at dem setter karakter etter prestasjon. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva skal de ellers sette karakter på? Innsats? :s Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva skal de ellers sette karakter på? Innsats? :s Ja, eller ikke karakter i det hele tatt. Jeg mener. Karakter i gym? Hvilken arbeidsgiver bryr seg om karakteren din i gym? Og ja, du kommer til å si politiet, militæret og andre yrker der man er mye i bevegelse, men doh. I slike yrker må man som oftest gjennom en grundig test for å styrke/spenst/osv. Altså, en gymkarakter er totalt verdiløs. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Enig. Gym er teit. Jeg hater utegym.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er kanskje en grunn til at forsvaret fremdeles opererer med "Tjenestedyktig A/B/C". Det er for ditt eget beste. Du vet like godt som meg at det ikke er spesielt festlig å være i dårlig fysisk form. Jeg så på gymkarakteren som en slags gulrot. Trener man og kommer i bedre form, får man bedre karakter. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pinnella, det kan godt være det virket slik for deg, og at det er slik det er ment at det skal virke. Men ikke alle har mulighet/vilje til å trene, og systemet burde være likt for alle. Forøvrig er jeg for flere gymtimer, gjerne så mye som 1 hver dag. Men synes ikke noe om måten karakter gis på nå. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er registrerings systemet nede på hw.no? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ah... Ferdig på skolen etter tredje time, hjem for å kule... Dette er livet. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 gleder meg til vi skal ha styrke i gymmen . har hørt at 6 er kravet i benkpress er 5X 55kg, noe jeg klarer glatt... </skryte> Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Benkpress er meget avhengig av kroppsvekt, det er mer rettferdig med kroppshevinger i bom. Det er det de bruker i forsvaret også. Jeg tror kravet for å få 6 var 15 hevinger på skolen jeg gikk på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vi har ikke noe "krav" i gymmen, og det er jeg rimelig fornøyd med. Læreren ser heller på hva man gjør generelt i gymtimene, og legger ofte mer vekt på innsats og samspill enn bare ferdigheter. Det er slik det skal være. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Benkpress er meget avhengig av kroppsvekt, det er mer rettferdig med kroppshevinger i bom. Det er det de bruker i forsvaret også. Jeg tror kravet for å få 6 var 15 hevinger på skolen jeg gikk på. Øh, jaha? Så kroppshevning i bom er ikke avhengig av kroppsvekt? Sett en på 50kg og en på 100kg ved siden av hverandre.. hvem må løfte 50kg ekstra? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har akkurat hatt engelsk tentamen. Tror det gikk ganske bra men det er så ufattelig kjedelig... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 men benkpress er jo bare en av tingene. og også noe sånn med at vi må løfte oss selv. Men armhevninger er fint, bare trene i ei uke eller noe sånn så merker man sinnsyk forskjell. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Alright nå skal jeg se på lovlig nedlastet Fahrenheit 9/11! Moore tror ikke på copyrightlovene og synes det er bra at folk laster ned filmene hans så flere får budskapet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) lovlig er vel å ta i litt, om han mener at det er greit så betyr ikke det at selskapet som distribuerer filmen mener det samme EDIT: ffs, distribuerer? Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg