Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 huff, nå blir det tre sider med "jeg legger meg" meldinger at.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Deilig med langhelg! (onsdag-søndag ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Si meg en ting, SnowDog_, er fredrikrb en av de nye "noobsa" du ikke liker? Helt ærlig. Ingen kommentarer. Hehe. Huff imor...idag må eg opp i 07tiden. Skal til legen kl 08:30. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) faen, i morra har vi kooper testen... kommer til å gå i bakken etter 3 runder... så det er kanskje en ide å legge seg nå... Noen som har noen gode tips til meg, fot hvordan man kan booste kondisen i 12 min. skal hvertfall ha med musikk, det hjelper jo en god del. PM meg hvis du har noen gode råd, please, så leser jeg det i morra før jeg skal løpe . Endret 4. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ingenting er som den følelsen som når du vet du har en innlevering til i morgen, men ikke orker å gjøre den. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ingenting er som den følelsen som når du vet du har en innlevering til i morgen, men ikke orker å gjøre den. Utenom når man vet man har en framføring, som man vet man må ta på sparket... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ingenting er som den følelsen som når du vet du har en innlevering til i morgen, men ikke orker å gjøre den. Utenom når man vet man har en framføring, som man vet man må ta på sparket... Pelle sin slår den! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Innleveringer kan jo komme litt for seint da. Så lenge det ikke er høyskoler og slik det er snakk om. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Improvisert framføring kan bli litt mongo... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322836&hl= hihi EDIT: Tror jeg legger meg, jeg! Mamma trodde jeg la meg for 4 timer siden Endret 4. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mennesker som står opp i denne tiden hverdag er syke! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mennesker som står opp i denne tiden hverdag er syke! jeg er da ikke syk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 GGGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!"%¤# :w00t: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg stod opp en time før du postet det SnowDOG_, that makes me not sick Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) jeg er da ikke syk Jo..... du er inte riktig klok. Jaja nå har vovven vært ute og drøyet ann med å gjøre fra seg. Mistet verdifull rett-før-gå-ut-surfing. Edit: God morgen folkens btw. Endret 4. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Noen har jobb & skole å gå til vettu Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Goodmorning! Oh.. skal ha dum matte prøve idag og jeg ikke hvet hva som er på den, det kan være hva som helst på den, den ble bare sendt i posten til skolen av eit dumt skole parti eller noe sånt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ingen kommentarer. ----------------------- Idag må jeg bli ferdig med oppgaven vi har fått i Web. Har halve dagen på meg, tror jeg rekker det ganske greit. edit: æsj, læreren skrudde på lyset OG, vi fikk beskjed om vi skal ha web i hele dag istedet for halve! 7 skoletimer på meg til å bli ferdig, jeg lukter noen bordfotballmatcher. Endret 4. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Agh Jeg klarer bare ikke å komme meg på skolen i tide. Helvette. 10 min siden vi begynte. Forstår bare ikke hvorfor vi må begynne så umenneskelig tidlig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 dette er siste dagen med playstation spilling som skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg