Fredrik Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg synes du skal kjøpe deg en harddisk, og spare resten. EDIT: Dr.X sitt forslag funker på hva du skal bruke resten på. Endret 3. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Psilocybe tabba seg ut Han fjernet alle linkene, untatt en... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314094&hl= Hva var det jeg liksom glemte der, da? Urlen i tittelen? Wired-linken? De linkene jeg fjernet var med referer id. Det blir det samme som smart-sm.s.. helt greit å diskutere, så lenge man ikke begynner legge inn linker som man selv tjener på. Hvis du oppdager noen andre tabber jeg har gjort, kan du være en knupp og bruke PM. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Dagens Penny Arcade sier vel det meste... Les og lær! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 En gåte: En rik man mangler ....... en fattig man har ...... vist man spiser ...... dør man, ordet begynner med en vokal og har 9 bokstaver Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Ingenting. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Ingenting. Bravo! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Vært MYE aktivitet i SO3 idag ja! Kommet over 11 nye sider tror jeg til nå idag. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Når starter SO4 egentlig? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Når starter SO4 egentlig? Når SO3 klikker pga. for mange innlegg Endret 3. november 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Når starter SO4 egentlig? når so3 enten blir stengt eller slettet eller på en annen måte forsvinner Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Vi poster mye på dette forumet, såg nett at det var over 5000 innleg som var postet i dag. Endret 3. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Når starter SO4 egentlig? når so3 enten blir stengt eller slettet eller på en annen måte forsvinner Alle tre er ganske usannsynlig.. Må da være en grense på sider elno? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Forsvinner på en "mystisk" måte? Skulle whine litt om kor mye bedre SO var før og sånt men det hjelper ikke så det er bedre å positivt på det og gjøre noe positivt. Stikkordet er: Positivitet Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Vi poster mye på dette forumet, såg nett at det var over 5000 poster som var postet i dag. Hver dag.. Les denne du Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Så en kar innpå Diabloii.net for en stund siden. han hadde nesten 15000 posts. jaja det er vel mulig men.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Heldig han som vant det der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Stikkordet er: Positivitet Og en stor gruppeklem Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 *Oppfordre alle til å bidra med minst ett bilde i forumets desidert beste tråd * Hvis ikke får dere ikke sove i natt, LOVER! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, har sett gjennom den før, mye syke folk her i verden! Så sykt store muskler! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 dU r zå ql azzz!! Nrsk Tentmn lzzm!!oneone Det lyser fjortiss av deg lang vei, SupremX... Du la ikke merke til -smileyen min? Er det noe jeg ikke er, så er det fjortiss. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg