Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Med hvem? Fatfuck er jo et hint Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Lazyboy - Facts Of Life <- genial sang. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De siste sidene var givende lesning. Jammen meg bra jeg fikk med meg de Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kanskje fatfuck skal droppe diskusjonen før han kommer på samme fly som darkstarr Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvor i forumet skal jeg lage en tråd hvis jeg vil ha litt hjelp med matte? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvor i forumet skal jeg lage en tråd hvis jeg vil ha litt hjelp med matte? Kansje HER? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De siste sidene var givende lesning. Jammen meg bra jeg fikk med meg de Indeed Noen burde heller henge med de kule vennene sine enn kjedelige folk på foumet her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 *Sjekker inn* Hey, hva skjer her i dag? Mye det samme som vanlig? Mange folk som liksom ikke helt finner noe bedre å gjøre på i øyeblikket, akkurat som meg? *Sjekker ut* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Damn! Tok jo helt av jo. Jaja får håpe noen lærte noe at slik oppførsel ikke fører fram til noe annet enn ban/ferie/advarsel. Anyways tok meg en tur ut med vofsen istedenfor. Ble som sagt "kastet ut" av foreldrene forrige uke og eg har ikke snakket med min mor i over en uken men idag har hun bursdag så eg har kjøpt joggesko til henne siden hun skal begynne å trene. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) HAHA Endret 3. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Uff... Skal ha samfunnsfagprøve i morgen... *pugge* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De forrige sidene er vel definisjonen på "søppel" ¯\(Ò_ó)/¯ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hah! Skal ikke ha prøver på 1,5 uker pluss. Lenke til kommentar
-Prodigy- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hah! Skal ikke ha prøver på 1,5 uker pluss. Heldiggris! Skal ha prøve i morgen, på fredag, ondag neste uke og tentamen 22. og 23. november. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hadde norsk tentamen i dag, var kult. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) HAHA Endret 3. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 klarer ikke prøva uten dette Har du ikke formelsamling du da? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 drit i det...så på det først nå, og fant ut hvor latterlig spørsmålene mine egentlig var..Jeg skylder på for lite søvn! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hah! Skal ikke ha prøver på 1,5 uker pluss. Heldiggris! Skal ha prøve i morgen, på fredag, ondag neste uke og tentamen 22. og 23. november. Du skal ikke deppe. Vi har gym, engels og sammfunnsfag prøve i morgen. Pluss frammføring i KRL.. *grue seg* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De siste sidene, de med DarkStarr og FatFuck, var... interessant lesning. Morsomt hvor overrasket folk blir over at folk ikke vil bli kjeftet opp uten grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg