Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

jeg anklager Psilocybe for å ikke gidde å svare på om han har banna reserve pc en min

 

og jeg anklager deg for å ikke gidde å lese før du poster

Psilocybe svarte nettopp ;)

 

Jeg har faktisk lest hele saken, nå tenkte jeg på det innlegget hvor du påstod at det ikke var noe som het femtiser. Hvorfor skulle det ikke være det når det er noe som heter fjortisser (jeg vet faktisk ikke om det er lov å skrive det engang).

nok en gang LES jeg skrev posten rett etter Psilocybe stakk fra sida

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BWAHAHA! FatFuck er årets innbytter på hw! Han kommer innpå forumet, føler litt på kjernen, og spyttes levende ut. Ikke nok med det, han gjør narr av seg selv. Det er en prestasjon i seg selv å skrive tre innlegg etter hverandre med maksimum to linjer.

 

Herlig! Mer av det!

hmmmm

var det ment for å fornerme meg eller var det ironi hmmm

tenke tenke :hmm:

Lenke til kommentar
FatFuck, vi er ferdig med deg nå. Kan vi ikke bare holde kjeft om dette og komme videre?

 

Hvis du har problemer med det kan jeg anbefale en tur med hunden (eventuelt DarkStarr), det har en beroligende effekt på veldig mange.

faktisk så er det ikke jeg som byner å krangle nå

og på grunn av all kranglinga retta mot meg har jeg funnet ut at forumet kunne trenge en offisiell krangletråd retta mot meg

 

bare ta en titt innpå søppleforumet hvis dere har no mer dritt å skrive om meg

Lenke til kommentar

ta det med ro jeg liker å krangle

men fordi tråden min ble stengt ganske kjapt tenkte jeg at det kunne vert nyttig men en krangletråd i stedet

men jeg gidder ikke lage ny topic nå

 

 

jeg mistenker at mange vil gå tilbake til vanlig søppelprat igjen

så kan alle som har no mer å si si det og holde kjeft

så vi kan snakke vanlig igjen

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...