SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 og jeg syns mange her virker noe innihelvetes kjedelige Er nok mange som har sine meninger om deg også.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 og mange av dere har STORE problemer med å skjønne en spøk og at dette faktisk er søppleforumet. og foresten så kan det av og til være greit med en liten krangel syns jeg men jeg syns ikke han fortjener å bli kikka for det vi sier sånne ting til hverandre hele tida og det meste av det er bare kødd + at folk må tåle litt kritikk og ikke bare hvile under moderators beskyttende vinge dere kan ikke gjøre det hele livet\ i den virkelige verden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 dere kan ikke gjøre det hele livet\ i den virkelige verden Nei, der kan vi banke livsskiten ut av sånne som deg... (Ikke ment som en direkte trussel, men, men...) Og en ting til, skrive ufine kommentarer osv. passer seg svært dårlig når man ikke kan formulere seg, bruke tegnsetting eller skrive riktig... Fysj og fy... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 FatFuck: Registrert: 11/10/2004 Goophy: Registrert: 09/04/2002 SnowDog_: Registrert: 16/02/2002 Tror nok de vet hva søppelforumet er. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 dere kan ikke gjøre det hele livet\ i den virkelige verden Nei, der kan vi banke livsskiten ut av sånne som deg... (Ikke ment som en direkte trussel, men, men...) Og en ting til, skrive ufine kommentarer osv. passer seg svært dårlig når man ikke kan formulere seg, bruke tegnsetting eller skrive riktig... Fysj og fy... Jah lykke til Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) FatFuck: Registrert: 11/10/2004Goophy: Registrert: 09/04/2002 SnowDog_: Registrert: 16/02/2002 Tror nok de vet hva søppelforumet er. Hurra for statistikken! edit: Fatfuck: Er det så vanskelig å bruke tegn når du skriver? Og hvorfor kan du ikke bruke normal folkeskikk når du skriver på forumet? Så gjennom postene dine, og det er mye negative ting om andre der. Som det så fint heter: "Forumet er et tilbud, ikke en rettighet." Sånne som deg bidrar svært lite til et ellers bra forum(dog, noe synkende kvalitet atm) Endret 3. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 FatFuck: Altså, når to femtiser med et par måneds fartstid buser inn i den "harde kjernen" på hw.no og sprer om seg med edder og galle uten grunn, så sier det seg selv at et par øyenbryn blir hevet. Om du syns vi er kjedelige, for all del, lag ditt eget forum. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 FatFuck: Registrert: 11/10/2004Goophy: Registrert: 09/04/2002 SnowDog_: Registrert: 16/02/2002 Tror nok de vet hva søppelforumet er. ja mulig det da er det en annen ting og huske det Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 FatFuck: Altså, når to femtiser med et par måneds fartstid buser inn i den "harde kjernen" på hw.no og sprer om seg med edder og galle uten grunn, så sier det seg selv at et par øyenbryn blir hevet. Om du syns vi er kjedelige, for all del, lag ditt eget forum. for det første: det er ikke noe som heter femtiser for det andre: har du banna hele IPen til darkstarr?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 skal jeg ramse opp alt du skriver som ikke er noe? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 så stikker han uten å svare Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 skal jeg ramse opp alt du skriver som ikke er noe? fordyp ikke er noe og ja versegod Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hoho, FatFuck anklager Psilocybe for å IKKE kunne skrive. Den var ny. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) "Femtiser" finnes, jo. Hadde jeg "bannet IPen" hans, hadde du også vært utestengt. Så, nei. Brukernavnet hans får ikke besøke forumet på to uker, that's it. Edit: tror vi egentlig bare setter en stor, feit strek for alle fjortis-, femtis- og generelt pisspreik-relaterte innlegg akkurat nøyaktig her: ===================================================== ===================================================== Teite innlegg under denne linjen resulterer i advarselsøkning og en tur til retningslinjene. Endret 3. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hoho, FatFuck anklager Psilocybe for å IKKE kunne skrive. Den var ny. jeg anklager Psilocybe for å ikke gidde å svare på om han har banna reserve pc en min og jeg anklager deg for å ikke gidde å lese før du poster Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vel han sier han ikke kommer inn på forumet i det hele tatt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 noen flere som har noe og si?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg anklager Psilocybe for å ikke gidde å svare på om han har banna reserve pc en min og jeg anklager deg for å ikke gidde å lese før du poster Psilocybe svarte nettopp Jeg har faktisk lest hele saken, nå tenkte jeg på det innlegget hvor du påstod at det ikke var noe som het femtiser. Hvorfor skulle det ikke være det når det er noe som heter fjortisser (jeg vet faktisk ikke om det er lov å skrive det engang). Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen som skal til en gammel tante på besøk i kristiansand til helgen om to uker? Isåfall ta med data til Gaz-helgalan Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er ingenting som heter fjortiss eller femtis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg