uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 han er sikkert sånn der nørd at han er den værste tapern og lever på dette forumet og elsker å snakke dritt om vanlige folk Plzz gidd.. Du kommer jo her og skriver møkk sjøl, ikke snowdog.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Skjerp deg, da! Andre gangen jeg rapporterer deg for personangrep. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Uff, sinnatagger! Kan ikke alle bare være venner? Eventuellt bare drite i hverandre? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ken ikke noen høre på denne her a:http://www.home.no/fragletrollet/Psykka.mp3 Ta gjerne en titt innom denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry3063485 og legg igjen en kommentar var litt chill sang egentli brukte litt lang tid på og byne men den var litt digg å høre på Den er ikke på langt nær ferdig enda.. Men please, prøv å oppføre dere som litt eldre enn det vi får inntrykk av her? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 "Omg lolz, lite leewwser å lizzm. 14tiss JG!!?!?!??!?!! ROFFLELYL" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kjæften snøhund vi bare snakker da f elr Pass deg gutt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Make no mistake - I'd get the hell away. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg er bare 14da og har blitt provosert av tapere i hele dag foresten lykke til videre med sangen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jaja. Der fikk DarkStarr en fin to-ukers ferie. Ha det bra.. husk å sende postkort. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jaja. Der fikk DarkStarr en fin to-ukers ferie. Ha det bra.. husk å sende postkort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 *elske psilocybe* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvor drar han hen da? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Brabra cybe En mindre å ha kontroll på de neste to ukene.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jaja. Der fikk DarkStarr en fin to-ukers ferie. Ha det bra.. husk å sende postkort. vel vel han hakke internett hjemme uansett så han pleier ikke å være inpå så ofte og foresten holdt han på å skrive en melding der han beklaga det han skrev Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hvor drar han hen da? Til en galakse langt, langt borte, håper jeg. Endret 3. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 driter jeg egentlig i, man skal ikke oppføre seg sånn, uansett. Du er ikke mye bedre selv, inntrykket mitt av deg ligger ikke på topp 100, liksom. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg hadde lagt saken om å forlate forumet på is, men det ser ut til at den må opp til ny høring. Vet ikke om jeg takler flere fjortisser mer. Nåja, ingenting er vedtatt.. Enda.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jaja. Der fikk DarkStarr en fin to-ukers ferie. Ha det bra.. husk å sende postkort. Koselig for den generelle trivselen her, tenker jeg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 driter jeg egentlig i, man skal ikke oppføre seg sånn, uansett. Du er ikke mye bedre selv, inntrykket mitt av deg ligger ikke på topp 100, liksom. vel jeg pleier å henge med LITT andre folk en dere også da. og mitt inntrykk av deg er nok ikke på topp det heller og jeg syns mange her virker noe innihelvetes kjedelige Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå er det påån igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg