Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hvem er det som ikke er hyggelige da meg foreksempel?? jeg tror jeg er mere glup enn jeg har iq Endret 3. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 trokke du bør skrive om iq goophy Jeg verdiger meg ikke til å svare på det der... Men du vet åpenbart ikke hva du snakker om. Dessuten har jeg ikke nevnt no om iq noe sted, dvs. om du vet hva det egentlig er... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 trokke du bør skrive om iq goophy Jeg verdiger meg ikke til å svare på det der... Men du vet åpenbart ikke hva du snakker om. Dessuten har jeg ikke nevnt no om iq noe sted, dvs. om du vet hva det egentlig er... IQ har faktisk veldig mye med logikk å gjøre. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) inni helvete da det funker ikke å legg inn linken faen ass Endret 3. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 flere kverulanter av noen fjortisser her. Eg pleide ikke å være sånn men nå merker eg egentlig ka som skjer. Jaja ikke en dritt man kan gjøre med det egentlig. It IS a free place. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 ehs5 har rett snakk crap et annet sted goophy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 når skrev han det?? jaja jeg er vertfall enig Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kjæften snøhund vi bare snakker da f elr Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 lol så hissig da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 IQ har faktisk veldig mye med logikk å gjøre. Nettopp, jeg snakket om "gluphet", som innebefatter så mye annet... Enkelt forstår visst ikke det. Tror forresten jeg skygger unna SO3 en stund, er så mange idioter her nå... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 faen ass det er alt for mange idioter på forumet her. (tenkte ikke på noen av dere som er her nå jeg måtte bare nevne det) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ken ikke noen høre på denne her a: http://www.home.no/fragletrollet/Psykka.mp3 Ta gjerne en titt innom denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3063485 og legg igjen en kommentar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Er det vanskelig å oppføre seg som en idiot i hvert eneste innlegg i denne tråden? FatFuck, jepp Endret 3. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hva faen er goophy for en nørd a?? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hehe u know it men kan ikke kalle oss "fjortiss kverulanter" eller va?? edit: skreiv feil Endret 3. november 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Plzz, stop grining, hold den fine tonen heller Endret 3. november 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ken ikke noen høre på denne her a:http://www.home.no/fragletrollet/Psykka.mp3 Ta gjerne en titt innom denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry3063485 og legg igjen en kommentar var litt chill sang egentli brukte litt lang tid på og byne men den var litt digg å høre på Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hehe u know it men kan ikke kalle oss "jortiss kverulanter" eller va?? jo. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 men kan ikke kalle oss "jortiss kverulanter"eller va?? Jo, det kan man. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 han er sikkert sånn der nørd at han er den værste tapern og lever på dette forumet og elsker å snakke dritt om vanlige folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg