ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vem lager best rock??? SLIPKNOT!!!! Hvilken musikksjanger er best? RAP! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) vem lager best rock??? SLIPKNOT!!!! Hvem skriver mest feil? Hvertfall ikke Slipknot. Øøøhm, er det deg? Endret 3. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har et sinnsykt rot på pulten min nå, må rydde litt snart. Tror jeg fjerner noen tallerkener nå eller noe. Ellers slapp vi 11:30 fra skolen idag! Fri fra valgfag annenhver uke. Ahh. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har et sinnsykt rot på pulten min nå, må rydde litt snart. Tror jeg fjerner noen tallerkener nå eller noe. Ellers slapp vi 11:30 fra skolen idag! Fri fra valgfag annenhver uke. Ahh. tallerknene må minst stå 3 dager syntes jeg... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det er vel samma f om slipknot skriver feil elr det du skriver om men jeg liker da rap best men slipknot når det gjelder rock Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 men jeg liker da rap best men slipknot når det gjelder rock Slipknot er da ikke rock for svingende. Nu metal kalles det... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 metal går jo på en måte under rock da hvertfall som jeg ser på det Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jadajada hører på musikken jeg filosoferer ikke om den Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Faen meg så mye dritt her inne. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det gjør broren min (musikk dans drama vettu) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Faen meg så mye dritt her inne. Ehm, du eller so3 som har så mye dritt? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Faen meg så mye dritt her inne. pass språket ditt unge man under krigen hadde vi respekt for våre eldre mennesker hørte du respekt!!! vi måtte sløye fisk med bare nevene og hadde vi råd til sko ?? og ne da!! Vi måtte spise gråstein!! og vi måtte lage kaffe av bark. DET SNØDDE OM SOMMEREN!!! HØRTE DU SNØDDEEEE!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg tror han mente på rommet sitt, haddis. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 fordi de er idioter Jeg tror nå ihvertfall den gjennomsnittlige amerikaner ligger et par hakk over deg hva gluphet angår... vel det tror ikke jeg Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 ja enig der fatfuck sånn var det!!!æhhhh!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 trokke du bør skrive om iq goophy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Wæææh, OMGWTF, PLZ KERY R 1337, busken r teh n00b. Vær så snill folkens, P&R. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 enig jeg byner å bli lei av å snakke politikk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg begynner å bli lei av folk som ikke er noe hyggelige. EDIT: Tror ikke Goophy pratet om IQ, han snakket om gluphet. en annen ting jeg hater, vet dere hva det er? Tegnsetting, kan ikke fordra det. Endret 3. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg