Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Ser jo ut som om over halvparten av alle amerikanere vil det... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Flesteparten av USAs innbyggere vil det.... Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Ser jo ut som om over halvparten av alle amerikanere vil det... Det er det som er så dumt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Ser jo ut som om over halvparten av alle amerikanere vil det... Tja, kanskje det bedre med en slem og sterk president enn en snill og pysete? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Ser jo ut som om over halvparten av alle amerikanere vil det... Det er det som er så dumt. Øøøh, javel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 4 More Years of President Bush! Lol . Har den alltid vært sånn eller fiksa du den nå? Den har vært sånn fra den tid Howard Dean var den mest populære demokrat-kandidaten. Vi har eget politikk-forum, folkens, la oss ikke ødelegge SO3. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) 4 More Years of President Bush! Den var bare dum, ingen vil vel ha Bush som president enda lengre? Ser jo ut som om over halvparten av alle amerikanere vil det... Det er det som er så dumt. Øøøh, javel? Jeg fatter bare ikke hvorfor så mange amerikanere kan være så dustete og stemme på han. Det er det som er så dumt, at folk faktisk stemmer på han. Edit: men som steffyboy sa så er det et politikk og religion forum, så nå kan vi slutte å poste i SO3 Endret 3. november 2004 av The Erland Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ta dette i P&R-forumet, så er dere noen knuppelupper. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes det var bra at Bush vant jeg, han virker mere trygg på beslutningene sine. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 men dere veit hva de sier: hvorfor stemmer amerikanere på bush?? noen som vet?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 fordi de er idioter Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Skulle vi ikke kutte ut politikk i SO3? Edit: typo Endret 3. november 2004 av The Erland Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes det var bra at Bush vant jeg, han virker mere trygg på beslutningene sine. Han har ikke vunnet ennå da, men det er veldig stor sjanse for at han vil vinne. Husk at flesteparten i USA stemte på Al Gore sist gang. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 fordi de er idioter Jeg tror nå ihvertfall den gjennomsnittlige amerikaner ligger et par hakk over deg hva gluphet angår... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ok, kanskje dette ble litt for innviklet for noen. HER er politikk & religion-forumet (P&R på folkemunne). Gå inn der, finn en av de mange "OMGPLZ! Bush/Kerry vant!"-trådene, og post til dere blir blå i trynene deres. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 NO BUSH!!! og det gjelder jenter også! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Artig, Når jeg hører Bonnie Tyler - Turn around synger jeg med som en galning.... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vem lager best rock??? SLIPKNOT!!!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vem lager best rock??? SLIPKNOT!!!! Ta det HER Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vem lager best rock??? SLIPKNOT!!!! Hvem skriver mest feil? Hvertfall ikke Slipknot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg