b-real Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hallo! Nå sitter jeg hos farfaren min på en iMac pc Litt uvant i forhold til windows men... skal få låne den en stund nå, så jeg finner nok ut av ting Stilig er tastaturet og musa hvertfall! Og det må være det eneste som er stidlig med den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Grei mp3 spiller da tenker jeg skal ha den på rommet til å høre på musikk med når jeg skal sove, og eventuelt snik surfe litt Men jeg skjønner godt at windows er så utbredt når det er , med tanke på brukervennlighet på Imacen.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vifteovn ! wasap? Vaffeleid. Skal til byen ikveld ihvertfall! Positivt: Skrev det akkurat. Negativt: HalTan er merkis idag.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 allyse, i see j000! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis ikke du poster noe nå allyse, så tar jeg og ass-raper deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tror nokk at du må ta litt ass-raping nvoetfiv... Jaja...nybadet ATM. Varmt som bare juling. Så er det å finne fram finbukse og skjorte... Hvorfor i pul sa jeg ikke nei? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 There.. Måtte jage han rundt bordet en stund though.. "Nei faaaan vifta! Jeg har sånn driiitvondt utslett i rævva! Ikke nå!" Utslett? Lame. Sånt stopper ikke meg. Fikk mer lyd ut av han enn vanlig though, så jeg er fornøyd. Litt slitsomt dog, så jeg tar vel en dusj nå, og stikker til byen litt etter 9.. Får se b-real: Synes seriøst synd på deg! Men samtidig, når(hviss) du får betalt ned alt du har av lån en gang i tia, så kan du ha det skikkelig morro uten det i bakhodet Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Haltan, snakket med Erik om deg da!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ØYH! TA, whyyyy? Hva sa han? Bah, btw: vi kallte ham for Gisse :mrgeen: Endret 28. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Gisse? WHY? Han blir alltid så rød i trynet Bare snakket om afroen din og sånn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Høhø, "Oh, ah, Gisse griiis", har med trynet hans, og det faktum at han digger Carl I. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 By the way: Gisse klarte å knuse et stort speil i klasserommet, med VANNBALLONG! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hahahaha Mr Perfeksjonist? Fy ****** han er GEEK Tell me mooooore... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ikke såååå mye mer å fortelle egentlig. Han digger Rammstein og trener boksing med verdens mest politisk forvirrede person. Han er FrP'er, broren er nesten blitzer, og han har politiske syn fra begge kanter. Høhø, men det er ikke Gisse da. Gisse er bare, ehrm, rar, og ler enda rarere. (ikke sladdre/vis dette til Gisse) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ska'kke det Du skjønner, han rødmer som en gris hver gang vi snakker til han. Er han vant til menneskelig kontakt.. ?? Han sa "Hvordan kjenner du han? HVORDAN HVORDAN??" og ble nesten helt gal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Gisse er et rart dyr, jau. Hva svarte du da? Nerdeforum? (wæææ slår meg løs med ny smiley) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Thea: Det er da du skal si noe for å få han til å bli mørkerød.. F.eks "Vi pulte litt i helga" elns.. Pleier å funke på sånne folk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Trenger ikke lyve heller... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Wee. endelig normalt med poster igjen. *slap allyse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg