Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, permittert de tre første timene, så har jeg yrkespraksis i de tre siste. DIGG! :D

Og på toppen av alt har jeg fri i morgen og fredag :woot:

skal opp å mekke meg pariserloff med stekt kjøttdeig. Utrolig godt med mors spesielle dressing :love:

 

edit: Ozzy - I just want you :love:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Ugh. Kom på skolen til andre time, var der i ca 30 min. Så er det visstnok 2 timer prosjektarbeid i tysken, så jeg kunne gå hjem. Dvs. Jeg skal på skolen igjen kl 12:55. Istedet for å være glad er jeg jævlig forbanna, for hadde jeg visst det hadde jeg skippa engelsken og sovet leenge og tatt en gigantrunk og bare chil før skola.

 

:((

 

Jaja. Hva skjer rundt om i landet da? Noe nytt? LoL hvorfor spør jeg ..

Lenke til kommentar

fikk pluttselig veldig lyst på iPod jeg nå... :hmm:

Hvordan er lydkvaliteten på iPod egentlig? Har erfaring med at mp3 spillere og sånn har litt laber bass, selv etter eq instilling. har en MD spiller nå, og den er det herlig lyd i, syntes jeg hvertfall. Noen som vet hvordan lyden er på iPod i forhold til andre hdd baserte bærbare mp3 ting?

Lenke til kommentar
fikk pluttselig veldig lyst på iPod jeg nå... :hmm:

Hvordan er lydkvaliteten på iPod egentlig? Har erfaring med at mp3 spillere og sånn har litt laber bass, selv etter eq instilling. har en MD spiller nå, og den er det herlig lyd i, syntes jeg hvertfall. Noen som vet hvordan lyden er på iPod i forhold til andre hdd baserte bærbare mp3 ting?

iPod har vel ikke så veldig bra lydkvalitet. Dersom man ønsker bra lydkvalitet burde du få deg en av de "store" mp3spillerne fra creative! De er det bra lydkvalitet i! Og mye større hdd...

Lenke til kommentar
fikk pluttselig veldig lyst på iPod jeg nå...  :hmm:

Hvordan er lydkvaliteten på iPod egentlig? Har erfaring med at mp3 spillere og sånn har litt laber bass, selv etter eq instilling. har en MD spiller nå, og den er det herlig lyd i, syntes jeg hvertfall. Noen som vet hvordan lyden er på iPod i forhold til andre hdd baserte bærbare mp3 ting?

iPod har vel ikke så veldig bra lydkvalitet. Dersom man ønsker bra lydkvalitet burde du få deg en av de "store" mp3spillerne fra creative! De er det bra lydkvalitet i! Og mye større hdd...

har hørt litt på en creative jukebox eller hva den nå heter. syntes det var ikke det var så bra lyd i den, prøvde å stille litt på eq en, men det hjalp ikke. brukte samme ørepropper jeg jeg bruker til min MD.

 

Er iPod mini greiene som er mest interresant for meg, tror nok 4 gb holder lenge, og vil ha noe som er lite. Dessuten er de jo veldig billige.

Lenke til kommentar
Hmmm, hvor er egentlig Alex idag, tro. :hmm:

 

Jeg ser at siden sist jeg var her så forstår ikke folk hva ordet "rå" betyr, teitinger. :p

 

 

TREIGINGER!

 

np: lasgo - cry

Jeg starta 08 i dag, så da sitter jeg ikke på PC-en, jeg bare skrur på før jeg går slik at jeg kan remote den. :)

 

Se på vg.no:

 

1099476008153_710.gif

Lenke til kommentar
fikk pluttselig veldig lyst på iPod jeg nå...  :hmm:

Hvordan er lydkvaliteten på iPod egentlig? Har erfaring med at mp3 spillere og sånn har litt laber bass, selv etter eq instilling. har en MD spiller nå, og den er det herlig lyd i, syntes jeg hvertfall. Noen som vet hvordan lyden er på iPod i forhold til andre hdd baserte bærbare mp3 ting?

iPod har vel ikke så veldig bra lydkvalitet. Dersom man ønsker bra lydkvalitet burde du få deg en av de "store" mp3spillerne fra creative! De er det bra lydkvalitet i! Og mye større hdd...

har hørt litt på en creative jukebox eller hva den nå heter. syntes det var ikke det var så bra lyd i den, prøvde å stille litt på eq en, men det hjalp ikke. brukte samme ørepropper jeg jeg bruker til min MD.

 

Er iPod mini greiene som er mest interresant for meg, tror nok 4 gb holder lenge, og vil ha noe som er lite. Dessuten er de jo veldig billige.

Jeg har en creatice Zen Xtra og en venn en iPod 3.gen.

 

Jeg har hørt på begge, min vlle jeg sagt at har best lydkvalititet og kan drive større hodetelefoner! Har prøvd med Sennheiser HD580... Det greide den! (Selv det tok mye batteri... Hadde den i mins 4 timer!) Den har også lengre batteritid!

 

Dersom batteriet i en iPod blir ødelagt må man sende den inn til reperasjon for ca.1000kr. Dersom batteriet blir ødlagt på en Creativ Zen, tar man bare av dekselet og tar batteriet med til butikken!

Lenke til kommentar

Pøh.

Er enig i at iPod godt kunne hatt bedre lydkvalitet, og høyere lyd. Utrolig irriterende at jeg nesten ikke hører noe når jeg kobler den til høytalerne i klasserommet, men den er en fullt funksjonell mp3 spiller med god kapasitet og veldig enkel og oversiktlig å bruke. Det er sikkert Creative's spiller også, men den er klart mer enn ett status symbol.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...