Frekkas Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga Her har man respekt for andres liv! Har vel ikke så mye med respekt for menneskeliv å gjøre. Konstaterer bare at det er en rimelig brutal video TheMasteR Skrevet 03/11/2004 : 00:21 QUOTE (Frekkas @ 03/11/2004 : 00:17) QUOTE (SnowDOG_ @ 03/11/2004 : 00:11) Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga frekkas! Du liker visst rare ting du :s Tja, mulig det. Ikke sagt at jeg liker den, selv om jeg sier den er brutal Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå legger jeg meg (på nytt ) Natta! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Legger meg tidlig ikveld (nemlig nå), skal opp en time før jeg pleier og lese instapundit. Ellers kan jeg nevne at jeg har hatt en veldig fin dag. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Natta alle sammen Sov godt, drøm søtt osv Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva fikk du på engelsken SupremeX? Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva fikk du på engelsken SupremeX? Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til.. Død, til og med... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva fikk du på engelsken SupremeX? Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til.. Død, til og med... Død ja.. Ferdig med PP-presentasjonen, så da la jeg meg.. natta! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hva fikk du på engelsken SupremeX? Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til.. Død, til og med... Død ja.. Ferdig med PP-presentasjonen, så da la jeg meg.. natta! Hvordan da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fikk vite at læreren vår er død nå nettopp. Lungekreft..Hun som hadde blitt så bra nå, og gledet seg til å jobbe litt innimellom.. så nå på fredag ble hun plutselig syk igjen, og døde i går.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.home.no/fragletrollet/Psykka.mp3 Si noe iafall Og ikke le av voicesamolesene, vet de suger Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Akk hadde lyst å følge med på utviklingen av valget i usa men siden eg i disse dagene har vært opptatt med ting eg må gjøre så blir det ikke noe av. Se om eg ikke får noe greier å holder på med via aetat. God natt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Åh, de har så mye gøyalt på tshirthell.com for tiden. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 <--- Og den jeg har på meg på bildet Har kjøpt en del derfra Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ser ut som Bush vinner valget Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ser ut som Bush vinner valget Kondolerer Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Takk, en trist dag dersom så skjer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) -spam fjernet- *jeg kom før ahpadt* Endret 3. november 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg