Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 EDIT: Har dere lyst på link til ovennevnte bilde? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322299 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322300 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=319307 Terningkast Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror jeg laller nå, nattasangen i kveld ble Nightwish - Wish I Had An Angel. \m/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) EDIT: Har dere lyst på link til ovennevnte bilde? Ok... *URL* Åpne på eget ansvar, og sånt. Åh, det er jo old. Var tubgirl så gammel, altså? EDIT: er jo ikke hu, tubgirl er ung, hu hadde mørkt hår også. EDIT2: Jepp, jeg sammenlignet de. Endret 2. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ok...Tubgirl et par år senere. Åpne på eget ansvar, og sånt. Ohhh! holy shit Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Linker som det der, er kunnskap man kun kan få gjennom IRC... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Linker som det der, er kunnskap man kun kan få gjennom IRC... Jepp. Føler for å lalle jeg nå også, men jeg vil ikke at onsdagen skal komme. *snufs* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Beh, telefonen min må inn på reparasjon igjen. Andre gang på... mindre enn en måned. Nei, god natt. Må, som vanlig, opp klokka halv sju i morgen... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tenker jeg køyer jeg og, må som vanlig opp 05:20 i morgen... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå skal jeg montere sammen hardware for 12.000,- i ny casing her. Det er en gledens dag ... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Nå skal jeg montere sammen hardware for 12.000,- i ny casing her.Det er en gledens dag ... Gratulerer Lykke til! Endret 2. november 2004 av So Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå skal jeg montere sammen hardware for 12.000,- i ny casing her.Det er en gledens dag ... You Lucky motha fuckah Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga Her har man respekt for andres liv! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga frekkas! Du liker visst rare ting du :s Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den "unknown russian soldier" greia? Er fra 80-tallet tror jeg...Afghanistan. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vet ikke om det er den. Min heter noen med russian og tjetjenere. Anyways første gangen eg så den må eg si at eg hadde litt dårlig samvitighet siden eg var "øyenvitne" til ett bestialsk drap. Nå er eg herdet og ser ikke lenger på sånt. Reagerer ikke engang og da er det på tide å slutte og se på sånt. anyways..... *tenkte fine tanker* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dersom man tenker seg litt om... Så er vel egentlig de filmene nesten det samme som dette... Den eneste forskjelden er at de ene er amrikanske og de andre er fra japanske... Både de amrikanske og japanske var sikkert like uskyldige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg