x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 nerdVANNA: Er det du som skriver disse artikklene? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 btw wtf er avataren min??? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 skal jeg bare legge meg eller spille san andreas stille? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Og med det DUMME DUMME tallet stikker jeg og sover. Blir ikke svar på deg med det første, Blackslash... Jeg sitter å venter, tolmodig som jeg er Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Da har jeg kjøpt meg det første spillet mitt på lang lang tid. Jeg fant ut at Diablo II + Expansion Set var verdt pengene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hm, fysikkprøve imorgen. Bevegelsesmengde, rettlinjet bevegelse og sentripetalakselerasjon. Piis åff keik! Tror jeg har tid til å nerde litt til da... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hm, fysikkprøve imorgen.Bevegelsesmengde, rettlinjet bevegelse og sentripetalakselerasjon. Piis åff keik! Tror jeg har tid til å nerde litt til da... Si i fra om du trenger hjelp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 btw wtf er avataren min??? Den nye var ihvertfall fin. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Si i fra om du trenger hjelp. Neida, men nå kom jeg på en ting. Du var med på Fysikk-OL greiene igår? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 nerdVANNA: Er det du som skriver disse artikklene? Det er nok ikke meg, nei. Men takk for at vurderte tanken om at det var meg! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Si i fra om du trenger hjelp. Neida, men nå kom jeg på en ting. Du var med på Fysikk-OL greiene igår? Vel, for det første så holdes nok ikke fysikk-OL på samme dagen over hele landet. Hos oss var det på tirsdag sist uke. Jeg var i alle fall desverre ikke med. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 btw wtf er avataren min??? Den nye var ihvertfall fin. Thx. Oppfordrer alle til å adoptere den. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vel, for det første så holdes nok ikke fysikk-OL på samme dagen over hele landet. Hos oss var det på tirsdag sist uke. Jeg var i alle fall desverre ikke med. Da skylder jeg på feilinformasjon fra skolen sin side. De sa at alle skulle ha samme dag samtidig, men samme kan det være. Lett var det ihvertfall. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 omg, får det ikke ut av hodet mitt; "horse bang" Tørr jeg trykke på linken? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 haddis: Klart du tørr! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noe urelevant Hmm, hva i alle dager var det du hadde i avatar? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 haddis: Klart du tørr! Jeg tørr vist du tørr først Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 omg, får det ikke ut av hodet mitt; "horse bang"Tørr jeg trykke på linken? :!: Go ahead. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Skulle faktisk akkurat til å si at gjør ikke du det, gjør jeg det. Nytt spørsmål: Tørr jeg? EDIT: Tror dere det er verre enn det som visstnok skal være tubgirl-jenta et par år senere? EDIT: Har dere lyst på link til ovennevnte bilde? Endret 2. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nu gangar eg tel senga... Natta! Og drøm vått... Dikky: 1337 innleg... nerdVANNA: Jeg kan navnet til nesten alle på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg