Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Men..."Horse bang" ? Syke syke verden Hva faen er "Horse bang"? Hestedenging? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg så filmen, men syntes ikke den var så ille.. kanskje jeg er immun? *si noe om å ha arabisk blod i seg * neida..Men du syntes vel ikke att det var koselig? Tenk på foreldrene hans da, hvis de ser filmen får de sikkert aldri sove igjen..Med en gang de lukker øynene ser de gutten sin uten hode Menmen... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hesterævkjøring? Helt sikkert det ja. Fy faen så nasty folk kan være Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen gjør visst alt for penger... Tror ikke det er helt sunt heller. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 W00t. Fikk to stemmer i konkurransen. Tusen takk AnAnAs og en til . Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Noen gjør visst alt for penger...Tror ikke det er helt sunt heller. Halshogging eller hesterævkjøring? EDIT: Leif Endret 2. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen gjør visst alt for penger...Tror ikke det er helt sunt heller. Halshogging eller hesterævkjøring? EDIT: Leif Begge deler? Men tror han tenkte på "hesterævkjøring". Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen gjør visst alt for penger...Tror ikke det er helt sunt heller. Dete høres sikkert veldig dumt og ekkelt ut men... Noe jeg har lurt på lenge.... Kan det bli "barn" av slikt? Noen arter kan jo krysses....... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Noen gjør visst alt for penger...Tror ikke det er helt sunt heller. Dete høres sikkert veldig dumt og ekkelt ut men... Noe jeg har lurt på lenge.... Kan det bli "barn" av slikt? Noen arter kan jo krysses....... En art en er gruppe individer som kan få forplantiningsdyktig avkom med hverandre... Hester og esler kan jo få muldyr(dette er da ikke en art, siden den ikke er forplantingsdyktig, og da er hest og esel heller ikke samme art, da de ikke oppfyller kravet) Vet ikke med såntno, men tror ikke jeg har lyst å vite EDIT: Det tor_erik sa Endret 2. november 2004 av So Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ok, slapp å skrive innlevering. En idiot i klassen sendte inn oppgaven public istedenfor privat til læreren, så jeg lastet ned hans, forandret på noen setninger og vips: 6. Jeg er en slem, slem jente. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ok, slapp å skrive innlevering. En idiot i klassen sendte inn oppgaven public istedenfor privat til læreren, så jeg lastet ned hans, forandret på noen setninger og vips: 6. Ville nok ha gjort det samme. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ok, slapp å skrive innlevering. En idiot i klassen sendte inn oppgaven public istedenfor privat til læreren, så jeg lastet ned hans, forandret på noen setninger og vips: 6. Jeg er en slem, slem jente. Fy deg! *Daske* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ikke min feil. 116! Og med det DUMME DUMME tallet stikker jeg og sover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hva er galt med 116? er et helt greit tall for meg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvorfor blir egentlig tallet nevt? Forklar, AnAnAs! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Og med det DUMME DUMME tallet stikker jeg og sover. Blir ikke svar på deg med det første, Blackslash... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vært på trening. Sliten. Det var ufattelig tungt i dag. Tror jeg køyer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg