uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Han nordlendingen som kom inn i serien er jo bare best da Det er så morsomt HVER gang han er med i scenen! 'Ho Snykvit' Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen her som så på 'Hos Martin'? ja....det er morsomt Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Faen..Jeg har funnet videoen der japanske Shosei Koda blir halshugd..Tør ikke å se på den alene.. Den er faens 53 sekunder lang da! Jeg har den hvor Nick Burg(?) blir halshogd. Jeg har hatt mareritt siden. Jeg tror jeg er en tøffing, laster ned filmen, og skjelver etter jeg har sett filmen. Fy faen, HATER de jalla-folka. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Han nordlendingen som kom inn i serien er jo bare best da Det er så morsomt HVER gang han er med i scenen! 'Ho Snykvit' ho forstår ikkje bokmål. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå er det CL CL? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Faen..Jeg har funnet videoen der japanske Shosei Koda blir halshugd..Tør ikke å se på den alene.. Den er faens 53 sekunder lang da! Jeg har den hvor Nick Burg(?) blir halshogd. Jeg har hatt mareritt siden. Jeg tror jeg er en tøffing, laster ned filmen, og skjelver etter jeg har sett filmen. Fy faen, HATER de jalla-folka. Halshodt? Ekte? På film? *gulp* EDIT: Glemte " : :" Endret 2. november 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) seff er det ekte...blodet spruter som hore da.. En link til de som vil se (Filmen viser en japansk person som blir halshugd), eller som tør (Filmen sees på eget ansvar): http://www.ogrish.com/a/shosei_koda_behead...rican_flag.html Endret 2. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Av en eller annen syk grunn har jeg litt lyst til å se den filmen. ...Men ikke så lyst at jeg gidder å laste den ned. EDIT: Var jeg deg så ville jeg tatt bort den linken, Camron. EDIT2: Skulle aldri sett den filmen... Nasty. Endret 2. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm... Bare meg som har problemer med msn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm...Bare meg som har problemer med msn? Ja! Du logger av og på, tøsetryne! Er det problemer, eller "problemer"? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Det er noe helt annet når det er på ekte fra film... kjenner en som spiste fiskegrateng til starshiptroopers.. så den vel når vi var 10år ellerno Tror neppe jeg hadde takla å sett en slik film... derfor gjør jeg ikke det heller EDIT: (Sånn ekte film) Endret 2. november 2004 av So Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Camron! Fjern linken! Jeg vill ikke se den! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Av en eller annen syk grunn har jeg litt lyst til å se den filmen. ...Men ikke så lyst at jeg gidder å laste den ned. du må ikke laste den ned da.. Hvis du bare vil se den uten å laste den ned, trykker du på en av linkene, hvis du vil laste den ned tar du "Lagre som".. EDIT: hvorfor i helvete skal jeg ta bort linken? tvinger ingen til å se den, er heller ikke en direkte link til filmen... Endret 2. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm...Bare meg som har problemer med msn? Ja! Du logger av og på, tøsetryne! Er det problemer, eller "problemer"? Det er problemer... Den vil ikke være på logget. Men ser ut som det funker nå Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Av en eller annen syk grunn har jeg litt lyst til å se den filmen. Me 2... Vet ikke om jeg tør da.... Endret 2. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *hyyyll* Skulle aldri sett den filmen... Jeg gulper! Fjern linken, ingen har godt av og se den Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 *hyyyll*Skulle aldri sett den filmen... Jeg gulper! Fjern linken, ingen har godt av og se den Nå skal jeg hvertfall ikke se den!!! Eller skal jeg? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Fjerner den ikke før jeg blir tvingt, er frvillig å se på den..Noen har kanskje lyst til det... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg lukter en advarsel det har jeg alltid lurt på, hvordan lukter en advarsel? det samme gjelder anmerkninger og sånt, hvordan lukter de? Helt for jævlig... tro meg, du vil ikke lukte på en advarsel :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg