Black Star Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kanskje fordi de er noen drittsekker av noen idiotiske egoistiske slimballer? Det er en uke eller to siden. I hope you all catch fire! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRR Kutt ut, Darkness. Ikke fordi jeg er "lei meg" fordi du hater menn (vi er også forskjellige... noen menn er drittsekker, men ikke alle. Noen damer er bitch, men ikke alle), men fordi du skaper krangling på forumet. Du burde tatt hintet når posten du lagde om at du hatet menn ble stengt. Jeg lukter en advarsel, om du ikke kutter ut nå. Hvis du er dumpa, eller typen har vært utro, så betyr ikke det at vi alle er som han. Kunne ikke falt meg inn å vært utro, og når det gjelder å dumpe noen? Bedre det enn å leve en løgn. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg lukter en advarsel det har jeg alltid lurt på, hvordan lukter en advarsel? det samme gjelder anmerkninger og sånt, hvordan lukter de? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg lukter en advarsel det har jeg alltid lurt på, hvordan lukter en advarsel? det samme gjelder anmerkninger og sånt, hvordan lukter de? hehehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det lukter attention whore, spør du meg. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som veit hvordan jeg tar screenshot i doom3? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som veit hvordan jeg tar screenshot i doom3? print scrn? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som veit hvordan jeg tar screenshot i doom3? print scrn? Ikke den.. da må jeg jo ut av spillet igjen før jeg kan ta nytt. Finnes det ikke no knapp som gjør at jeg bare kan trykke, så legger bildene seg i spill mappa? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som veit hvordan jeg tar screenshot i doom3? print scrn? Ikke den.. da må jeg jo ut av spillet igjen før jeg kan ta nytt. Finnes det ikke no knapp som gjør at jeg bare kan trykke, så legger bildene seg i spill mappa? Fraps? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det lukter attention whore, spør du meg. Fulltreff Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Here we go again.....kiss my ass! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 If a pitbull humps your leg you'd better fake an orgasm!! Hvorfor ikke jokke litt tilbake, for å vise hvem som er sjef? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tror jeg er iferd med å bli syk Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) tror jeg er iferd med å bli syk Velkommen etter... Vondt i hode Vondt i halsen Tett i nesa Vondt i ørene Fri fra skolen Endret 2. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tror jeg er iferd med å bli syk Velkommen etter... Vondt i hode Vondt i halsen Tett i nesa Vondt i ørene Fri fra skolen seriøst akkurat det samme som meg, bare at jeg har det den uka jeg har elevens valg og skal sitte hjemme hele uka og spille Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 sjuk jeg og siggen hakke smakt godt på ca en uke nå tror det er no alvorlig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har vært forkjøla i to-tre uker nå, slutt med sutringa deres. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har vært forkjøla en halvannen måned nå så slutt med sutringa deres. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Alle er Attention whores her da... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg er normalt forkjøla hele våren og høsten pga. allergi+astma, så stfu alle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) <<---------- Var til Camron. Slutt å post før jeg får postet da, folkens! Endret 2. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg